8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    remier

Mogelijkheid Terminal Fullscreen?

Hallo,

Weet iemand een mogelijkheid om een terminal fullscreen te kunnen draaien?
    Dus niet “fullscreen” maximaliseren, maar écht gewoon fullscreen alleen prompt (net zoiets als het opstarten met ALT-V)

Linux heeft dat bv. ook, je kunt dan onder X met Shift+ALT+F* naar een tty to, Shift+ALT+F7 brengt je dan weer terug naar je GUI.

Bijdrager
    Torz

Leg me eens uit het verschil tussen fullscreen(ik neem aan dat je niks meer van OSX wilzien) en maximalized in gebruik?
    Het laatste kun je uiteraard veranderen en wel in Window Settings.
    Maximalized kun je zelfs als default opslaan en met het plusje kun je switchen tussen (ver)groot en standaard.

Moderator
    Adriaan Mol

Log uit en log in met de gebruikersnaam: “>console”. (Als je een lijstje hebt met gebruikers als je uitlogt, kies dan “Anders…”)

Bijdrager
    remier
    ”Adriaan

Log uit en log in met de gebruikersnaam: “>console”. (Als je een lijstje hebt met gebruikers als je uitlogt, kies dan “Anders…”)

Precies dat bedoelde ik met fullscreen:D , alleen is zoiets niet mogelijk “in” de GUI, bv. met een instelling?

Moderator
    Lucas Raggers

En als je inlogt met ‘>console’, hoe kom je er dan weer uit? Mijn manier is niet de beste denk ik: herstart.

Bijdrager
    remier
    ”lucasraggers”

En als je inlogt met ‘>console’, hoe kom je er dan weer uit? Mijn manier is niet de beste denk ik: herstart.

“exit” en dan kom je weer in je loginscherm:D

Bijdrager
    Elger

Het gaat wel tergend langzaam, dat scrollen enzo… en ik krijg de hele tijd “cannot connect to server” messages :D… noujaah.. heb dan ook tijdelijk een superbrakke configuratie… maar nu is de vraag:
    is het echt zo langzaam?

Bijdrager
    remier

Ja, bij mij is dat ook zo langzaam en ik weet ook niet hoe dat kan.
    Heb een keertje Darwin op mijn Intel (440 chipset) draaiende gehad, en dat scrollen was er ook zeer langzaam op…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.