20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    matcool

Moet ik Mobile Me nemen

Hey

Ik denk er over om Mobile Me te nemen het is een mooi systeem en ik ben aan een nieuwe e-mail toe en de synchronisatie met iPhone en iPod touch is voor mij ook handig maar Mobile Me is wel 80 euro per maand daar zou ik net zo goed iets anders van kunnen kopen.Wat vinden jullie?

Bijdrager
    Pixelpusher

Niets moet alles mag. Ik vind het i.c.m. de iPhone het geld wel waard. Top dienst. Alleen heeft het nog wat kinderziektes maar dat komt wel goed.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

€ 79 per jaar dus dat is niet veel. en zoals emiel janson ook schrijft. het is zijn geld waard. Ik zit zelf bij one.com maare neem zeker M.E. als ik volgend jaar mijn iphone ga halen.

Bijdrager
    Sidje
    ”matcool”

Hey
    …is wel 80 euro per maand …

MobileMe is 79 euro per jaar

EDIT: juist te laat sorry :D

Bijdrager
    hjallie

Wat is er zo top aan dan? Maw: wat rechtvaardigt de investering van €79?

Bijdrager
    dylloesz

zeker doen, ik heb al meer dan een jaar een mac account en dit bevalt echt prima!
    rondom de overgang van mac->me was het wat instabiel maar hierna loopt echt alles heel soepel
    ik vind het zelf echt heel handig om altijd te kunnen beschikken over email, contactgegevens en natuurlijk mijn agenda.. zowel offline als online ^^

Bijdrager
    hjallie

“email, contactgegevens en natuurlijk mijn agenda”

Daar heb ik de Iphone toch voor?

Bijdrager
    roy

Vergeet de iDisk niet;) Heel handig voor het delen van grotere bestanden, online backups etc.. Tele werken…

Bijdrager
    Hostyle

Tot de batterij leeg is… Het voordeel van MobileMe i.c.m. de iPhone is de sync tussen MM, Iphone en je Mac. Hierdoor beschik je op alledrie altijd over de laatste gegevens dankzij de Push-functie van MM. Je kunt dus altijd en overal waar je een internetverbinding hebt bij je data.

Bijdrager
    hjallie

Ben nog niet overtuigd. €79 voor een back-up/synchronisatie. Alleen handig als je niet thuis bent/komt maar hoe vaak gebeurt dat?:?

Bijdrager
    MrAcid

Net of we jou hier moeten overtuigen? Bedenk gewoon of je het nodig hebt en handig/leuk vindt.

Bijdrager
    matcool
    ”Sidje”
    ”matcool”

Hey

79 80 wat maakt dat nou uit?

Bijdrager
    hjallie

Niet zo nukkig hè! Je hoeft niet te reageren:-|

Bijdrager
    matcool

Ja ik ga het dan nemen denk ik.

Bijdrager
    Sidje
    ”matcool”
    ”Sidje”
    ”matcool”

Hey

79 80 wat maakt dat nou uit?

Jij rekende per maand en het is per jaar

Inactief
    Anoniem

@matcool: Kijk eens naar de periode waarover je die €80/€79 moet betalen:P

Overigens, vergeet niet dat je ook 200 GB aan databandbreedte hebt! Dat is rete veel, mijn webhosting bied ‘maar’ 20 GB p/m. Dus je doet het niet alleen voor de push en ruimte, maar ook voor de bandbreedte:D (handig als je filmpjes op je iDisk/gallery gooit)

Bijdrager
    hjallie

Aandelen Apple?

Bijdrager
    MichMich
    ”roy”

Vergeet de iDisk niet;) Heel handig voor het delen van grotere bestanden, online backups etc.. Tele werken…

Heb je niet veel aan… Ik haal nu 50K/sec…:(

Bijdrager
    roy
    ”MichMich”
    ”roy”

Heb je niet veel aan… Ik haal nu 50K/sec…:(

Waarom niet? Upload snelheid is geen probleem voor mij :wink: En ook niet bij mijn vrienden die hele seizoenen van Doctor Who van me downloaden, dat gaat wel snel.

Bijdrager
    houtappels

Ik heb ongeveer 2 jaar een @mac gehad en nu dan MobileMe de snelheid en functionaliteit is er flink op voorruit gegaan. En prive ben ik er erg gelukkig mee. Een leuke bijkomstigheid is dat mijn iphone zakelijk synchroniseert met een windows exchange server en prive met mobile me en beide zijn keurig terug te zien.

Ik ben er super tevreden over, erg makkelijk…

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.