10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    tomkloos

Moet ik de Bèta of de 'gewone versie' van Google Chrome gebruiken?

Ik zat er over te denken om de nieuwste Bèta van Google Chrome te downloaden. Nu vraag ik me dus af of dat aan te raden is. Kortom wat zijn de voordelen en nadelen van de nieuwste Bèta.

Bijdrager
    Devastation

De gewone Google Chrome lijkt mij het stabielst, dus ik zou voor de Gewone gaan.

Bijdrager
    filenox

Als je niet weet wat een “beta” is zou ik inderdaad gewoon voor de ‘normale’ versie gaan ja…

Bijdrager
    tomkloos

Als je niet weet wat een “beta” is zou ik inderdaad gewoon voor de ‘normale’ versie gaan ja…

Ik weet wel wat een Bèta. Als er een nieuwe Bèta uitkomt wordt er altijd 20% snelheidswinst gezegd ofzo. Dus vroeg ik me af waarom je de Bèta niet zou downloaden.

Bijdrager
    Devastation

@Tomkloos,
    Nah, dat is niet echt de defenitie van Beta…

Een beta is een progamma wat nog in de maak is en nog niet helemaal af is, dus ze weten niet wat voor fouten er in voor moeten komen, en de fouten die er op dat moment nog zijn moeten nog worden gemaakt.

Bijdrager
    tomkloos

Oké dus jullie raden mij aan om de gewone versie te gebruiken.

Bijdrager
    tomkloos

Nog een vraagje. Weet iemand wanneer de nieuwe UI update ook in de gewone versie komt?

Bijdrager
    Trat

Als hij uit beta-fase gaat…

Bijdrager
    tomkloos

Hoe lang duurt zoiets dan? Ik vind de laatste UI erg mooi.

Bijdrager
    filenox

Dat kan niemand zeggen, dus gewoon geduld hebben en bij de stabiele versies blijven (of beta gebruiken en niet klagen dat niet alles 100% stabiel is)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.