3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Vluggie

Moeizame updates Mavericks

Ik heb vandaag weer een nieuwe update gedaan van Mavericks en dit ging wederom niet zonder slag of stoot.

Nadat ik de update had binnengehaald en mijn MPB Retina (eind 2012) had herstart, kreeg ik halverwege de melding dat Itunes niet goed was gedownload en dat er met het bestand geknoeid zou kunnen zijn. Ik moest toen opnieuw een gedeelte van de download binnenhalen en toen opnieuw de installatie doorlopen.

Bij de vorige update had ik hetzelfde probleem, maar toen bleef de MPB na herstart ook hangen en moest ik de laptop handmatig uitzetten.

De updates lijken mij niet zo stabiel te gaan en ik ben bang dat de hele boel een keer blijft hangen en ik echt niet meer aan de praat krijg.

Ik heb schijfcontrole en bevoegdheden gedaan, maar daar valt niets raar uit op te maken.

Heeft iemand dezelfde ervaringen?

Bijdrager
    Buzz

Er lijkt me niet zoveel aan de hand. Ik zou me niet direct zorgen maken. De update procedures zijn over het algemeen vrij robuust, ook als er iets fout gaat bij het downloaden of je moet een keer extra opnieuw opstarten, dan zorgt de update software er wel voor dat je weer verder kan, zoals je hebt gemerkt. Je moet natuurlijk altijd zorgen dat je een recente backup hebt, maar dat geldt niet alleen als je een update installeert.

Bijdrager
    Chorro

Ik heb nagenoeg dezelfde laptop (een early 2013 weliswaar) en heb nooit problemen gehad met updates.

Al eens de caches geleegd?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.