19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    byebye

moeilijke keuze: SGH-E530, X680, W300i of de 7370???

Zoals in de titel staat is het een moeilijke keuze, althans dat vind ikzelf…
    Mijn abonnement loopt begin januari af, en als ik naar een andere provider wil overstappen moet ik dus voor de 12de m’n huidige opzeggen. Weet al dat ik van KPN naar Hi ga, maar moet nog even uitrekenen wat goedkoper is, SIM-only of een 2jr-abonnement, maar dat terzijde.

Dan is er nog de keuze voor het foontje:

1 van de bovenstaande gaat het waarschijnlijk worden (de SGH-E530 valt eigenlijk al af omdat heel vrouwelijk NL ‘m zowat heeft).
    Zou ik van jullie wat ervaringen mogen?

Ik weet al wel dat Samsung niet (of nauwelijks) met iSync werkt, de Nokia wel en voor de SE is er een plugin verkrijgbaar.

Sleutelbeheerder
    Night

Jammer dat je niet iets sneller was; Orange had leuke aanbieding icm Veronica magazine: 2 jaar orange voor 17,50 ipv 22,- incl. die fantastisch uitziende ‘Chocolate’.

Bijdrager
    macker

Als de eerste 2 al afvallen zou Ik voor de SE gaan. Dan kijk ik naar de batterij. Ik vindt het namelijk belangerijk dat ik niet om de 2 dagen hoef bij te tanken. Ik ben wel eens een weekje weg en dan moet hij het volhouden.
    Verder vindt ik de SE telefoons allemaal lekker werken.
    Met de Nokia heb ik wat minder ervaring.

Bijdrager
    byebye
    ”Night”

Jammer dat je niet iets sneller was; Orange had leuke aanbieding icm Veronica magazine: 2 jaar orange voor 17,50 ipv 22,- incl. die fantastisch uitziende ‘Chocolate’.

idd jammer, maar ik heb al wel besloten om bij het netwerk van kpn te blijven, maar dan onder Hi. Ik weet nog dat ik onder dutchtone soms slecht bereik had, en aangezien ik nu buiten de bebouwde kom woon tussen de weiland, wil ik toch wel de zekerheid hebben van een goed netwerk…

Bijdrager
    byebye
    ”Night”

…die fantastisch uitziende ‘Chocolate’.

Oja, nadeel van de Nokia vind ik dat ie volgens mij niet zo krasveilig is en de toetsen zijn van zacht kuststof, dus volgens mij ook heel snel vies:(

Bijdrager
    Marius1976

Ligt het aan mijn smaak, of hebben jullie het ook:

Wat een ontzettend lelijke telefoontjes.

Ik dacht echt toen ik het topic voor het eerst zag: dit is een grap… maar kennelijk is dat niet zo.

Ik zal er wel geen kijk op hebben….

groet,
    Marius

Bijdrager
    syriani

Se gaat een jaar mee en dan kun je ze wegsmijten, heb er 3 versleten en de support was slecht bij sony.
    nokia ongeveer hetzelfde verhaal vroeger oerdegelijke telefoons, de huidige generatie: prul, en nog slechtere support, heb er een die al voor de 4de maal binnen is nu.
    samsung, aan mijn tweede, goede ervaring, standby is niet zoals bij nokia of se, maar toch zeer ok en het ding blijft gewoon werken, plus logische menu interface, de isync ondersteuning is zo goed als nihil, maar ik heb me erover gezet, ik wil geen sony ipod wannabe-telefoon meer waarvan het electronisch circuit het na een jaar begeeft en de batterij ook. als ik moest kiezen, de 2de samsung in je rijtje

Bijdrager
    aerosoul

Als ik jou was zou ik zowiezo voor de Sony Ericsson gaan! dit zeg ik uit ervaring met zo’n beetje alle
    telefoons omdat bij ’n bedrijf werk waar we mobile games maken. Sony’s zijn over het algemeen
    het meest stabiel en compatible met mac. En dat is de samsung in ieder geval zowiezo al niet.

Verder dat over die Chocolate bij Orange; ziet er leuk uit, werkt leuk, maar besturingsysteem is brak. Omdat het ongeveer de enige LG is word deze telefoon vaak vergeten door mobile software developers.

Bijdrager
    byebye

kga iig niet voor een merk als LG of Alcatel, wel een echt ‘telefoonmerk’.
    Wel geinig trouwens dat ik totaal verschillende meningen hoor:)

@Marius
    : Smaken verschillen, maar personen gelukkig ook:wink:

Bijdrager
    Cars

Is de Samsung X820 niet wat..

Ik heb hem sinds gisteren en is mijn eerste mobiel (dus echt vergelijken kan ik niet). Maar hij is erg dun (6,9 mm), maar houdt erg fijn vast.

Bijdrager
    byebye

het enige vereiste dat ik heb is dat de telefoon een clamshell moet zijn, of iig iets voor de toetsen moet hebben…

Bijdrager
    Nisei
    ”byebye”

Mijn abonnement loopt begin januari af, en als ik naar een andere provider wil overstappen moet ik dus voor de 12de m’n huidige opzeggen.

De 12e wat? 12 september? Dat is 4 maanden vantevoren.
    Mag je dan nu al een nieuw toestel uitzoeken of dan pas? Sommige van deze toestellen zijn in januari misschien al niet eens meer verkrijgbaar.
    Maar als ik nu mocht kiezen nam ik 1 van beide Samsungs. Een vriendin van me heeft een E530 en die bevalt uitstekend. Maar de X680 lijkt me ook een leuk ding en kan MP3 ringtones afspelen. Alleen heeft die dan maar weer een 0.3MP camera zonder flits en hij wordt volgens mij al niet meer gemaakt.

Bijdrager
    roblemmen

De SE is de enigste quadband, samen met de Nokia hebben ze allebei BT en IR, maar de SE Walkman zijn batterij gaat veel langer mee.

Bijdrager
    Nisei

Quadband? Als je niet van plan bent een wereldreis te gaan maken heb je daar weinig aan. En IR is niet meer van deze tijd. De batterijduur zou wel een argument kunnen zijn.

Bijdrager
    byebye

M’n keuze is al kleiner gemaakt, ik ga voor de SE of de X680. De X680 is wel een stuk dunner dan de SE, maar ja, ik heb ‘m heel erg weinig in m’n broekzak, dus daar hoef ik het eigenlijk niet voor te doen. Wat weer wel is, is dat ik de SE in mijn omgeving heel weinig (of eigenlijk niet) heb gezien. Ook een leuk argument.
    Moet nog ff de voors en tegens afwegen.

@Nisei
    : Vrouwen en tellen hè? :kiss:

Bijdrager
    Nisei

Hm, dan kan je idd beter de W300i nemen ja. Daar zit ook nog een radio in en je kan er extra geheugen inprikken zodat je hem als MP3 speler kan gebruiken (handig als je je iPod Mini es niet mee wilt nemen). En hij heeft EDGE, maar daar heb je bij Hi niks aan. Maar dan neem je toch wel de zwarte he?;)

Bijdrager
    byebye
    ”Nisei”

Hm, dan kan je idd beter de W300i nemen ja. Daar zit ook nog een radio in en je kan er extra geheugen inprikken zodat je hem als MP3 speler kan gebruiken (handig als je je iPod Mini es niet mee wilt nemen). En hij heeft EDGE, maar daar heb je bij Hi niks aan. Maar dan neem je toch wel de zwarte he?;)

Weet ik nog niet, die witte is ook wel heel erg gaaf om te zien, die hadden ze nl bij de dixons liggen.
    Maar wat is EDGE eigenlijk? Heb ik nog niks over gelezen…

Bijdrager
    Nisei
    Bijdrager
    byebye
    ”Nisei”

http://nl.wikipedia.org/wiki/EDGE

thnx voor de link:D
    maar ik doe daar toch niks mee… imode heb ik ook héél weinig mee gedaan en uiteindelijk stopgezet. Wappen heb ik echt nooit gedaan.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.