17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    mini11

Moeilijke keuze.

hey,

dat ik ga overstappen is één ding. maar welke computer wordt het?

het wordt waarschijnlijk de 13 inch Macbook 2.0 Ghz en 1 GB RAM en iWorks.
    ik wacht op Leopard.. mischien een beetje dom maar het is nog niet perse nodig.
    ik speel af en toe wel eens een spel, CofD en Battlefield. :innocent:

:finderoud: ik koop er ook een 2e scherm bij.
    welke keuze is het verstandigst?
    19 inch Breedbeeld HP 229,-
    of
    20.1 inch Breedbeeld HP 299,-

het mooiste scherm vind ik de 19 inch.. beetje een cinema scherm.

wat is volgens jullie de keuze?:)

Bijdrager
    Jarco

Waarom geen Samsung Syncmaster, heb hier op het forum daar al vele goede dingen over gelezen
    Misschien een SyncMaster 206BW, of SyncMaster 931BW
    Maar anders zou ik ook voor de 19″ gaan

Bijdrager
    Brent146

Het 19″ scherm is het beste, omdat jij dat wil en omdat die 1″ niet zo heel erg veel uitmaakt. En de MacBook is nu niet bepaalt dé mac om mee te gamen. Maar soit, als jij nog wil wachten op Leopard… Tot oktober dan mini11!

Adios! :wink:

Bijdrager
    Steff

Ik had zeker voor het 19″ inch model gegaan. Ik vind het 20″ inch model zo groot dat het meer op een TV lijkt dan een beeldscherm. Het moet natuurlijk ook lekker werken.

Bijdrager
    hifi

20.1″ inch is niet groot hoor. Je zal snel je scherm volkrijgen als je veel apps tegelijk opent. Als het geld er is koop je die 20.1″, later veranderen gaat je alleen maar duurder uitkomen hé.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Brent146″

Het 19″ scherm is het beste, omdat jij dat wil en omdat die 1″ niet zo heel erg veel uitmaakt.

Van waar haal je dat? Je zit hier echt uit je nek te lullen hoor. Kijk eens naar de resolutie. Op de 20″ in kwestie kan je veel meer kwijt dan op die 19″. De 20 is 1680×1050, de 19″ is 1440×900. De 20″ heeft ook nog een snellere responstijd. (maakt op zich niet zoveel uit maar het feit stelt zich toch)

Ik zou dus voor de 20 gaan als je niet naar het design wil kijken.

Moderator
    unSOUND
    ”PietjePuk”

Ik zou dus voor de 20 gaan als je niet naar het design wil kijken.

Jouw opmerking slaat anders net zoveel op niks….

Het uiterlijk is persoonlijk, je kunt dus niet zeggen dat hij de 20 inch moet pakken, tenzij hij liever een mooie monitor heeft… Want dat is persoonlijk.

Bijdrager
    PietjePuk

Hij had zelf al aangegeven de 19″ mooier te vinden, vandaar.

Moderator
    unSOUND

Op die fiets…. :)

Maar het is moeilijk… ik heb nu een 20 inch, en vind die al te klein, hoe groot een monitor ook is, je went er aan. Dus als het tussen die 2 monitoren gaat, zou ik eerder naar de 20 inch kijken, maar die vind ik weer niet mooi… ik zou persoonlijk gewoon nog wat verder kijken dan alleen HP… er zijn meer merken…

Bijdrager
    mini11

oke bedankt voor alle reacties.
    persoonlijk vind ik HP nogal mooi met het strakke en dunne design vooral die 19 inch,
    maargoed ik kom van een 17 inch dus 19 inch breedbeeld zal wel een verademing zijn:D . ik zal nog eens goed rondkijken :innocent:

Moderator
    unSOUND
    ”mini11″

persoonlijk vind ik HP nogal mooi met het strakke en dunne design

Zoals ik al zei… er zijn meer merken…

Loop eens een gemiddelde winkel in en je zult zien dat er nog veel meer merken zijn die schermen maken in de stijl van de Cinema Displays… Merken als LG, Benq, Sony, en anders is er altijd nog de optie van een tweedehands Cinema Display. Sinds de prijsdaling zullen er zat mensen zijn die hun 20 inch weg doen voor een 23 of een 30 inch model, en dan kun je dus vrij goedkoop een 20 inch Cinema Display kopen.

Bijdrager
    mini11

LG Scherm! ook mooi.

tuurlijk, zijn er andere merken.

als jullie suggesties hebben, hoor ik het graag:D

Bijdrager
    Proof of Youth

Samsung is denk ik wel duurder of niet? Maar kwalitatief wel het beste, Apple gebruikt toch ook Samsung panelen?

Bijdrager
    Job123

Ik wil ook gaan voor die 19inch HP.
    Erg strak vind ik. Met dunne rand.
    Alleen koop ik hem bij de officecentre.
    daar issie excl. BTW 179euro. Dat scheelt een hoop
    zo te zien.

Bijdrager
    Nietzman

Als dat al een moeilijke keuze is vraag ik me af hoe je ’s ochtends beslist wat je aan gaat doen.

Moderator
    unSOUND
    ”Kabouter”

Apple gebruikt toch ook Samsung panelen?

Nee, Apple gebruikt LG / Philips onderdelen.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.