30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    chilli dude

Moeder morgen iPod Photo 30gb halen, wel studentenkorting?

Ik heb helaas te weinig tijd langs de apple store lopen, nu wil me moeder een iPod Photo voor me gaan halen in de Macstore in Rotterdam.
    Kan zij hem dan ook met studentenkorting meekrijgen als ik mijn schoolpas meegeef?

Bijdrager
    iSander

Ik heb wel m’n handtekening moeten zetten. Maar mss kan je dat wel regelen met enkel je studentenpas hoor. Want als je via de applestore (internet) koopt is het ook veel makkelijker. Dus denk niet dat ze daar zo moeilijk gaan over doen hoor.

Bijdrager
    chilli dude
    ”iSander”

Ik heb wel m’n handtekening moeten zetten. Maar mss kan je dat wel regelen met enkel je studentenpas hoor. Want als je via de applestore (internet) koopt is het ook veel makkelijker. Dus denk niet dat ze daar zo moeilijk gaan over doen hoor.

zouden ze hem eigenlijk wel op voorraad hebben bedenk ik me nu? hmm :/

Bijdrager
    iSander

Ja bel gewoon ff. Als ik iets koop bij IT-pro (te Gent) dan bel ik ff om te vragen of het artikel op voorraad is. Dan sta ik niet voor niets in Gent. BIj mij was altijd alles in voorraad.

Bijdrager
    chilli dude

ja dan bel ik ze morgen ochtend wel even:)

bedankt iig(y)

Bijdrager
    sammerman

Effe een vraag over de studenten korting. Oficieel heb ik denk ik geen recht op studentenkorting maar zou ik dit toch kunnen krijgen als ik via de apple store koop.

alvast bedankt
    Sam

Bijdrager
    chilli dude
    ”sammerman”

Effe een vraag over de studenten korting. Oficieel heb ik denk ik geen recht op studentenkorting maar zou ik dit toch kunnen krijgen als ik via de apple store koop.

alvast bedankt
    Sam

je moet je school invullen en dan gaan ze t checken ofzo, maar lijkt me beetje sterk dat ze iedereen gaan lopen bellen…

Bijdrager
    sammerman

oke dus als ik bij die begin pagina men school invul (2college) en men woonplaats krijg ik later geen gezeur.
    Nou bedankt super:D

Bijdrager
    J-roen

Nou geen gezeur is iets te kort door de bocht.

Volgens mij staat er vermeldt dat indien Apple jouw er uitpikt voor controle, je je bewijs van inschrijving aan een geldige onderwwijsinstelling moet kunnen overleggen.

Het is dus op eigen risico. Ik denk zelf dat ze een steekproef doen oid.

Bijdrager
    sammerman

maar VWO valt daar natuurlijk niet onder

Bijdrager
    J-roen

Volgens mij ben je op het VWO scholier ipv student.

Bijdrager
    chilli dude

ja vwo is scholier:)

student is mbo, hbo, universiteit etc.

Bijdrager
    iSander

Je hebt idd geenr echt op studentenkorting maar via Applestore (internet) kan dat wel geen probleem vormen hoor … Het is natuurlijk illegaal. Maar je auto laten los staan op straat ook …

Bijdrager
    itachi

je kent vast en cker wel ieand die nog studeert…. gebruik zijn naam

Bijdrager
    trabant

Een béétje student kan toch wel wat kopen zonder z’n moeder erbij?
    Tijdgebrek, geloof je ’t zelf? zoiets leuks als de dikste iPod kopen zou ik ècht niet uitbesteden hoor!

Bijdrager
    ISS

Student en geen tijd? 8) Dan maak je toch tijd :P

Bijdrager
    draaischaap
    ”J-roen”

Nou geen gezeur is iets te kort door de bocht.

Volgens mij staat er vermeldt dat indien Apple jouw er uitpikt voor controle, je je bewijs van inschrijving aan een geldige onderwwijsinstelling moet kunnen overleggen.

Het is dus op eigen risico. Ik denk zelf dat ze een steekproef doen oid.

En dan pikken ze je er uit en komen ze er achter dat je geen recht hebt op korting.
    Wat willen ze doen? Ze gaan heus je oren er niet af snijden ofzo…

Gewoon proberen… Als je het niet probeert krijg je in elk geval geen korting.

Bijdrager
    BartjeGossen

2College Tilburg?!:D
    Ik heb zelf ook via studentenkorting een iMac gehoord dus dan krijg je een redelijk grote korting: nooit iets van gehoord! En anders ken je toch zat studenten die hun uni-kaart ff voor je willen kopieren/uitlenen?

Bijdrager
    chilli dude
    ”trabant”

Een béétje student kan toch wel wat kopen zonder z’n moeder erbij?
    Tijdgebrek, geloof je ’t zelf? zoiets leuks als de dikste iPod kopen zou ik ècht niet uitbesteden hoor!

ik loop stage, en heb ook nog een baantje op zaterdag…dus tja :/

Bijdrager
    rvanloosen
    ”chilli

ja vwo is scholier:)

student is mbo, hbo, universiteit etc.

Alleen iemand aan de universiteit is student. MBO-ers en HBO-ers zijn toch echt scholieren….

Bijdrager
    Johnny Walker

pardon!!!

HBO -ers en mensen die een universitaire studie volgen zijn studenten.

HBO = bachelor of ba./ing/
    Universitair= Master of drs./ING

Bijdrager
    rvanloosen

HBO-ers gaan naar Hoge Scholen en derhalve scholieren….

Bijdrager
    trabant
    ”chilli
    ”trabant”

Een béétje student kan toch wel wat kopen zonder z’n moeder erbij? Tijdgebrek, geloof je ’t zelf? zoiets leuks als de dikste iPod kopen zou ik ècht niet uitbesteden hoor!

Koopavond? wat schuift die stage? En anders bestel je ‘m online (en laat je het op je stage-adres bezorgen). En anders sta je maar eens de hele ochtend in de file vast of laat je iemand bellen dat je voor een acuut noodgeval weg moet.
    Om met de Tröckener Kecks te spreken: Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt. Niet doen wat je doen wilt dat is zonde, zonde van de tijd.
    Je hebt je hele leven nog om verstandig en verantwoordelijk te zijn. Enjoy!

Bijdrager
    KP

toch krijg ik bij de apple store studenten korting als ik mijn bewijs van inschrijving laat zien (voor HBO).

Bijdrager
    chilli dude
    ”trabant”
    ”chilli
    ”trabant”

Een béétje student kan toch wel wat kopen zonder z’n moeder erbij? Tijdgebrek, geloof je ’t zelf? zoiets leuks als de dikste iPod kopen zou ik ècht niet uitbesteden hoor!

Koopavond? wat schuift die stage? En anders bestel je ‘m online (en laat je het op je stage-adres bezorgen). En anders sta je maar eens de hele ochtend in de file vast of laat je iemand bellen dat je voor een acuut noodgeval weg moet.
    Om met de Tröckener Kecks te spreken: Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt. Niet doen wat je doen wilt dat is zonde, zonde van de tijd.
    Je hebt je hele leven nog om verstandig en verantwoordelijk te zijn. Enjoy!

me stage schuift 400 euro per maand…Wat maakt t nou uit of ik me moeder laat halen of dat ik hem online bestel;)
    En ik kan niet even weg blijven aangezien we met dikke strakke deadlines zitten en ik de enige multimedia’er ben daar :/

Bijdrager
    chilli dude

w00t heb net gebeld en ze hebben hem op voorraad! Dus zeer grote kans dat ik vanavond me iPod Photo heb!!!:D kan niet wachten tot het half 6 is!!

Bijdrager
    chilli dude

oleeeee ik heb hem:D

Bijdrager
    itachi

met of zonder korting?

Bijdrager
    chilli dude

met korting! Het was geen enkel probleem, der was ook een jongen en die had alleen OV en dat was ook al goed:)

Bijdrager
    Pim18

Mooi chilli dude!

Bevalt die een beetje?

En wat heb je nou precies nodig om die studentenkorting te krijgen? Gewoon je collegekaart of OV?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.