26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

Modern.nl WTF!

Ik zat net wat fonts te zoeken op Dafont.com en ineens wordt ik elke keer door gelinkt naar modern.nl en zie daar twee vaatwassers. Op de terug knop drukken heeft bijna geen zin. Ik hoorde net van iemand anders dat hij het kreeg in Google en zelfs hier op OMT.

Ik kom dan op:
    http://www.modern.nl/winkel/productoverzicht/?assortiment=129&TRANSID=201212039&m4n_aid=11177&adcamp=m4n

iemand een idee?

Bijdrager
    lbarends

rechts op vorige klikken en dan 2 links terug gaan.
    heb ik wel vaker bij het zoeken met google naar afbeeldingen.

Bijdrager
    Maersk

Volgens mij is dat omdat websites willen dat je op hun website blijft, en niet terug gaat naar Google. Heb ik ook wel vaker.:?

Bijdrager
    MacBoot

komt door die kut advertentie aan de zijkant
    ik liep er ook al tegenaan
    ik kom voorlopig niet meer op dafont:?

Bijdrager
    Cloudsurfer

Twee keer snel achter elkaar op terug drukken…

Bijdrager
    MacBoot

klopt en maar dan is het nog afvragen of je dan niet weer die banner te zien krijgt waardoor je weer gelinkt word…:x
    zolang dafont die banners niet verwijderen zien ze mij niet terug en ik weet zeker dat ik niet de enige ben
    halen ze hem niet weg dan zullen ze dat gaan zien in hun inkomsten en bezoekersaantallen

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Je kan het bestand ‘hosts’ in de map /etc aanpassen. Hiervoor heb je het volgende bestand nodig:

http://rapidshare.com/files/173581761/hosts.html

Via het menu ‘Ga’ in je Finder menu kies je voor /etc en kopieer het bestands ‘hosts’ naar een veilige locatie. Plaats het gedownloade hosts bestand in die map (Identiteitscontrole verplicht). Hierna zijn op de meeste websites ter wereld de advertenties weg. Ook sitestat.nl in hyperlinks doen het hierna niet meer, dus bewaar je originele hosts bestand goed anders kan je bij Van Dijks Boekenhuis geen schoolboeken meer bestellen.

Bovenstaande bestand is voor de 10 eerste gelukkigen, ik weet even geen betere file hoster.

Bijdrager
    iDarwin

Thanks! got it!

Maar ik snap het niet helemaal waar moet ik de hosts dan plaatsen?
    Boven in de menu balk is “Ga” ja maar waar dan percies?:P

doe zo Ga -> blabla ->

Is wat makkelijk waar je em moet plaatsen/kopieren/verplaatsen/bewaren. of wat dan ook.

Bijdrager
    roy

@Leendert: Thanks!

Geblokkeerd

Laat even weten of het werkt, mogelijk moet je herstarten en als je zelf een webserver aan hebt staan moet je voorzichtig zijn met vervangen, maar als beheerder van een webserver op je Mac weet je dat zelf ook wel.

Iemand die een betere filehoster weet?

Bijdrager
    roy

yousendit misschien?

Bijdrager
    iDarwin
    Geblokkeerd

hosts

thnx iDarwin, you deserve an award! :bigsmile:

Bijdrager
    iDarwin

Ja, heb wel nodig een award! Ik snap het niet helemaal heb het bestandje host waar moet ik em neer leggen en welke hosts bestandje moet ik veilig bewaren?

Bijdrager
    roy

Het werkt na een herstart, toch maar even gedaan:)

Geblokkeerd
    ”iDarwin”

Ja, heb wel nodig een award! Ik snap het niet helemaal heb het bestandje host waar moet ik em neer leggen en welke hosts bestandje moet ik veilig bewaren?

Je zit me te dollen. Right? :x

Tering iDarwin RTFM!

:P

Bijdrager
    roy

Wat is jou ‘bron’ eigenlijk? Lijkt me dat dat hosts file wel updates moet krijgen om de zoveel tijd.

Geblokkeerd

Ik heb ‘m over de afgelopen 8 jaar zelf bijgehouden. :D

[size=7:c4e46e02f9]… het is begonnen als tekstbestandje op een Windows 95 machine maar dat mag je niet verder vertellen hoor roy.[/size:c4e46e02f9] :wink:

Bijdrager
    iDarwin

Haha, sorry nee snap er eingelijk geen zak van:P

Ik heb jou geholpen nu jij mij?

Ja zoals ik eerder zei ik ben bij menu balk Ga zo ver was ik gekomen.. en dan?:D

Geblokkeerd

Via het menu ‘Ga’ in je Finder menu kies je voor /etc en kopieer het bestands ‘hosts’ uit die map naar een veilige locatie. Plaats het gedownloade hosts bestand in die map (Identiteitscontrole verplicht). Hierna zijn op de meeste websites ter wereld de advertenties weg. Ook sitestat.nl in hyperlinks doen het hierna niet meer, dus bewaar je originele hosts bestand goed anders kan je bij Van Dijks Boekenhuis geen schoolboeken meer bestellen.

Is er iemand die bij iDarwin thuis met z’n vette MacDonalds vingers op het scherm kan duwen en aanwijzen wattie moet doen? :bigsmile:

de Award is zojuist nog even niet op de post gedaan hahahaha! :P

Bijdrager
    roy

Ik denk dat jij dan beter die Award weer in ontvangst kan nemen;)

Bijdrager
    iDarwin

Wat zegt die ene Emotie ook el weer.

Geen Topic zonder Plaatjes? LOL! 8)

Ok ik denk ik heb het, moet ik nu herstarten?

Bijdrager
    Лукас

Werkt hier prima, niks hoeven herstarten.

Geblokkeerd

Dussss… kennelijk heeft dafont vanaf nu geen omzetverlies meer te vrezen. En heeft iDarwin weer iets geleerd (behalve zuipen). :bigsmile:

Bijdrager
    Лукас

Zo, iedereen blij? :lol:

Bijdrager
    iDarwin

Ja, ben nog beetje ziekjes nog niet helemaal helder. haha.

Volgens mij werkt het ja, geen advertenties meer.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.