16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    NaMangueira

Modem + Mac mini

Hallo,
    ik sta op het punt om een Mac mini (intel core solo) te kopen.
    Maar, ik vroeg me af » zit daar al een modem in?
    Ik ben volledig nieuw in apple, mac en alles wat erbij komt kijken (:x). Dus, neem het me niet kwalijk moest dit een ongelooflijk domme vraag lijken :lol:

Bijdrager
    Quack

Errrr…. klik

Bijdrager
    McJohn

Hey NaMangueira,

Welkom op het forum!

Ik zou toch voor de Core duo gaan hoor ipv core solo! Kost mischien een beetje meer, maar je zal er meer plezier aan beleven! Misschien heb je al die kracht van de core duo niet meteen nodig,..maar véél mensen zullen hetzelfde zeggen hoor! Dus zeker es overwegen,…het prijsverschil is verfoeibaar hoor! Bij voorkeur ook upgraden naar 1 GB ram of meteen de 2 GB nemen.

Ram achteraf bij steken kan soms een lastige operatie zijn,…vandaar misschien al meteen volstoppen bij aankoop! (bezorgd je minder kopzorgen later!)

Allemaal te zien hoeveel budget je erin wil stoppen.

Als je al een wireless router hebt dan kun je heel snel connectie maken met Internet door de zogenaamde “Airport”. Dit stukje hardware ontvangt de signalen van een wireless modem/router.
    Bij mij ging het echt in 123!

Je kan uiteraard ook gewoon met een netwerkkabel (UTP) de verbinding maken met je modem mocht je geen wireless router of zo voor handen hebben!

Optioneel kan je een apple modem erbij kopen! Maar als je al een modem hebt,..kan je mooi met een netwerkkabeltje op Internet hoor! Heb je kabel, adsl, of misschien gewoon nog 56k ?

succes en laat ons iets weten!

groetjes

John

Bijdrager
    NaMangueira

Nee, ik heb geen modem ‘op overschot’; en k had gedacht om een .Mac abonnement te nemen :P of heb j daar geen modem voor nodig :? (dat denk k wel :D )

Bijdrager
    McJohn

.mac is een service,….heb je off course internet voor nodig om erop te kunnen!:)

Bijdrager
    NaMangueira