10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Dems

Levertijd iPhone 4 bij Mobistar

Als je nu bij Mobistar een iPhone 4 bestelt is dat niet mogelijk, maar de tijd dat het wel kon hoelang was toen de levertijd?

Bijdrager
    Yaris

Daar hebben we een prachtig langlopend draadje over:

Levertijden iPhone (Online en winkels)

Bijdrager
    Joachim_D

Ehm, de laatste post uit dat draadje dateert van 13 januari?

Bijdrager
    Dems

Idd, het gaat om de iPhone 4;)

Bijdrager
    Yaris

Dat geeft desondanks een goed beeld van de gemiddelde levertijden bij een winkel en waar en hoe je er sneller een kunt krijgen.

Bijdrager
    Dems

De tijden met de 3GS en de 4 zijn anders. Heel anders.

Bijdrager
    Yaris

Dat draadje loopt al van sinds de introductie van de iPhone in Nederland. Geen reden om er nu niet meer verder in te gaan omdat er nu een iPhone 4 is.

Bijdrager
    Yaris

Dat draadje loopt al van sinds de introductie van de iPhone in Nederland. Geen reden om er nu niet meer in verder te gaan omdat er nu een iPhone 4 is.

Moderator
    Mac Daddy
    Yaris op 08 augustus 2010

Daar hebben we een prachtig langlopend draadje over:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/levertijden-iphone-online-en-winkels/page/53

Ik ben het eens met Yaris. We hebben een algemeen draadje hiervoor en daarin kan deze vraag prima worden gesteld. Mocht de informatie niet meer up to date zijn, dan kan je ook in dat draadje nieuwe informatie zetten.
    Dus graag verder in het topic wat Yaris voorstelt.

Bijdrager
    Tempest

Ik heb mijn iPhone 4 bij Mobistar besteld (er zijn winkels die toch bestellingen aannemen). Uiteraard heb ik gevraagd wanneer deze dan geleverd zou worden en ze hebben me gezegd dat ze verwachten dat ze verwachten dat het een tweetal maanden zal duren eer er nieuwe zullen zijn.
    Maar dat zijn natuurlijk slechts de verwachtingen van een Mobistar-bediende… mogelijk levert Apple ze eerder, mogelijk ook later.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.