5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Leonvliet

    Mobistar garantie 1002 error

    Hallo allemaal,

    Ik heb op 26/09/2009 een iphone 3GS simlockvrij gekocht in Antwerpen bij de Mobistar. Nu heb ik sinds kort een probleem met mijn iPhone, hij wilt niet meer herstellen. Nu staat er op de Apple site dat error 1002 waarschijnlijk een hardware fout is. Als het goed is, heb je 2 jaar garantie bij de Mobistar (dit weet ik niet zeker, misschien weet iemand dit wel zeker?). Dus zou ik dan garantie krijgen op mijn probleem?

    Mvg,

    Leon

    Bijdrager
    stavos

    Kan Mobistar zelf je daar beter geen antwoord op geven? Dus bel ze eens, stuur ze een mailtje, of nog beter, ga bij ze langs. Neem meteen je iPhone mee en wellicht kunnen ze je direct helpen.

    Bijdrager
    gsmaster

    Probleem zal waarschijnlijk zijn dat je 7u42 moet wachten voor je een operator aan de lijn hebt…

    Bijdrager
    Mich

    Uiteraard heb je 2 jaar garantie! Ga dus maar zeker langs!

    Bijdrager
    Leonvliet

    Oké, ja ik woon niet in België, maar morgen bel ik naar ze en als t goed is, ga ik dan even met de trein erheen. Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.