3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    rp

MobileMe Voorkeuren syncen

Als ik in systeemvoorkeuren [synchronisatie voor] MobileMe open krijg ik een lijst van programma’s die ik kan af- of aanvinken om vervolgens die te gaan synchroniseren.

Vraag:

In die lijst staan (bij mij) programma’s die ik er uit wil hebben (Entourage).
    In die lijst wil ik zelf programma’s kunnen toevoegen.

Kan dat, zo ja hoe? Zo Nee.. Hoe komen bepaalde programma’s dan (ongevraagd) in die lijst terecht? (waaronder bv Soho Notes die ik voorheen gebruikte)

Vreemd toch dat er geen Keynote/iWorks-documenten (nota bene door Apple zelf ontwikkeld!) in die lijst staat als optie.. of doe ik iets verkeerd?

Ik hoor graag

Groet
    RP

Bijdrager
    matthijsvdr
    ”rp”

Als ik in systeemvoorkeuren [synchronisatie voor] MobileMe open krijg ik een lijst van programma’s die ik kan af- of aanvinken om vervolgens die te gaan synchroniseren.

Vraag:

In die lijst staan (bij mij) programma’s die ik er uit wil hebben (Entourage).
    In die lijst wil ik zelf programma’s kunnen toevoegen.

Kan dat, zo ja hoe? Zo Nee.. Hoe komen bepaalde programma’s dan (ongevraagd) in die lijst terecht? (waaronder bv Soho Notes die ik voorheen gebruikte)

Vreemd toch dat er geen Keynote/iWorks-documenten (nota bene door Apple zelf ontwikkeld!) in die lijst staat als optie.. of doe ik iets verkeerd?

Ik hoor graag

Groet
    RP

uit de lijst halen hoeft niet, gewoon het vinkje uitzetten en er word niks mee gedaan.

Programma’s toevoegen gaat zover ik weet niet, het moet volgens mij wel ondersteunt worden door het programma (en misschien ook wel mobile me, maar weet het niet zeker)

voor bestanden kan je natuurlijk ook je idisk gebruiken die je bij mobile me krijgt.

Bijdrager
    Dorkiban

Dit is gewoon open voor alle apps, maar de ontwikkelaars moeten het wel ondersteunen. Als zij dit doen, dan staat het in het lijstje, zo niet dan eh :sealed: niet…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.