8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sicut

MobileMe verlengen?

Hallo,

Ook al wordt er al maanden gezegd dat MobileMe gratis wordt, toch wil ik graag mijn abo nog verlengen.
    Hij verloopt namelijk 23 april. Om nou weer 115,- uit te geven voor een nieuw pakket, voor iets dat
    (misschien) gratis wordt? Eigenlijk gaat het me er meer om dat ik niet mijn account wil kwijtraken en vooral ook
    de handig functie van synchronisatie.
    Zal ik het verlengen en maar hopen op een soort compensatie of iets dergelijks van Apple?

Bijdrager
    Yaris

Volgend antwoord gelezen op dezelfde vraag op Apple Discussions:

The rumours are just that. Apple have said nothing whatever to indicate that MobileMe will go free: anything you’ve read is wild speculation and wishful thinking.

No-one knows whether there are any future plans of this nature, or what would happen to existing subscribers were such an event to happen. All I can tell you is that if you don’t renew your account within 15 days of its expiry its entire contents will be deleted, including all email on the server.

Bijdrager
    Sicut

Hmm…
    Dat wordt dan maar verlengen…

Bijdrager
    Volkie

No-one knows whether there are any future plans of this nature, or what would happen to existing subscribers were such an event to happen. All I can tell you is that if you don\’t renew your account within 15 days of its expiry its entire contents will be deleted, including all email on the server.

Dit is natuurlijk niet helemaal waar……er zal vast wel iemand bij Apple zijn die in ieder geval een idee heeft;-)

On topic heeft Jaris wel gelijk, wij weten het niet. Ik kan me zelfs voorstellen dat veel mensen die bij Apple werken het ook niet weten. Mijn ervaring bij een ander groot Amerikaans bedrijf is dat dit soort zaken pas vlak voordat ze bekend gemaakt worden intern gedeelt worden en dus maar een “kleine” groep al langer weet wat er speelt. Apple is een beurs genoteerd bedrijf, als het vaker voorkomt dat dit soort toch wel beurs gevoelige informatie naar buiten komt kan Apple een serieuse boete krijgen.

(dat laatste stukje zal ik eens bewaren voor als er weer iemand vraagt wanneer de nieuwe iPad/iPhone/Macbook/etc…. uitkomt ;-))

Moderator
    unSOUND

Ik vermoed niet dat MobileMe gratis wordt. Als ze dat van plan waren hadden ze dat enige tijd geleden al gedaan toen ze de Find my iPhone functie gratis maakte… Maar toen bleef de rest gewoon betaald.

Ik denk eerder dat het fysieke doosje met CD eruit gaat, en er een downloadable versie overblijft, en misschien gecombineerd wordt met iWork.

Moderator
    Pete.Z

Misschien dat een deel gratis gaat worden, cloud opslag voor muziek die je koopt bijvoorbeeld, maar het lijkt me niet zinvol voor Apple om een behoorlijke bron van inkomsten zomaar compleet gratis te maken.

Bijdrager
    pinkie

Of je wacht inderdaad totdat het gratis wordt. De kans is wel dat je dan over drie jaar nog steeds zit te wachten. Ik begrijp je dilemma maar het is eigenlijk heel simpel, wil je iets, koop het dan. Het maakt niet uit wat er daarna wel of niet staat te gebeuren. Of keer het om, koop iets omdat je het wilt, niet omdat het gratis is. Als je nu iets koopt weet je wat je ervoor krijgt. Als je wacht moet je ………..inderdaad maar afwachten.

Bijdrager
    Yaris

Voor de topicstarter is het niet zozeer een kwestie van kopen of wachten maar van verlengen (al dan niet tegen betaling) of zijn account kwijtspelen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.