9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    larsvanzanten

MobileMe trial verlengen door nieuwe MacBook

Bij het verkrijgen van m’n iPhone heb ik me direct aangemeld voor een trial van MobileMe. Dit werkte toen niet goed, en dus kregen we er 60 dagen gratis trial bovenop. Nu heb ik nog enkele dagen te gaan voordat ‘ie afloopt. Ik wil ‘m graag verlengen, maar ik heb bij mijn pas geleden aangeschafte MacBook (naast mijn iMac) weer een trial van MobileMe gekregen. Is het mogelijk om deze trial aan de huidige trial toe te voegen? Of moet ik dan mijn account af laten lopen en met weer een nieuwe trial aanvragen met dezelfde gebruikersnaam?

Bijdrager
    Nietzman

Ik zou gewoon eventjes gaan lappen als je er tevreden over bent, voordat de Belgen hier het vlaggetje bij je username zien staan en over zuinige Hollanders gaan janken.

Bijdrager
    MacBooky

of de Hollanders dat gaan doen 8)

Als het voor je werkt, gewoon nemen!

Bijdrager
    larsvanzanten

Nouja, ’t punt is dat ik tot nu toe nog niet echt de 79 euro er voor over heb. Het enige echte voordeel dat het heeft boven alle andere alternatieven zou voor mij push zijn. ’t Staat al een tijdje aangekondigd alsof het er ieder moment aan kan komen, dus ik zou dat eerst willen zien werken voordat ’t daadwerkelijk van m’n rekening wordt afgeschreven.

Maar inderdaad, moeders heeft ons altijd geleerd om zuunig te zijn:-)

Bijdrager
    danielpunt

Push werkt gewoon, alleen niet van je Mac naar MobileMe toe.:) Daar kan (let op! kan!) tot 10 minuten vertraging in hebben.:)

Bijdrager
    larsvanzanten

Nouja, met de iPhone werkt ’t ook nog allemaal niet zoals ze het bij de eerste presentatie beloofden. Maar goed, heb maar besloten om een activatiecode via eBay aan te schaffen:-) Scheelt toch bijna 40 euro!

Zou héél blij worden als de het syncen tussen een MacBook en iMac ook eens onder de loep nemen. Programmaatje Chronosync werkt wel, maar om nou te zeggen dat het allemaal ‘the Apple way’ gaat: dat niet…

Bijdrager
    IJurriaan

Kun je dat misschien als je wilt die activation key in een persoonlijk bericht naar mij kunnen sturen want ik wil het ook wel hebben :cry:

Please

Bijdrager
    Nietzman

Voor 70 euro wil ‘ie d’r vast wel eentje voor je aanschaffen knul. 9 euries korting!

Bijdrager
    danielpunt

Ach, wie niet waagt blijft maagd zeggen ze toch?

Jammer dat het niet gaat werken. Die code kun je maar 1 keer gebruiken.:) Je zal er zelf maar 1 moeten kopen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.