7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    brechtiejj

MobileMe naar iCloud met iPhone 3G

Ik heb een iPhone 3G en een MobileMe account. Als ik die account omzet naar iCloud ga ik deze dan nog kunnen blijven gebruiken met mijn iPhone 3G? Moet ik mail dan apart instellen via IMAP? En wat met mijn kalender en adresboek?

Bijdrager
    stavos

Alles wordt in de herfst omgezet, inclusief uitleg van Apple. Geduld dus, net als iedereen.. Email, adresboek, kalender en meer worden gewoon door iCloud ondersteund.

Bijdrager
    baske11

@ stavos je kan icloud niet gebruiken op een iphone 3g omdat je voor icloud iOS 5 nodig hebt en dat kan je niet installeren op een iphone 3g

Bijdrager
    stavos

True, niet bij stil gestaan. Eigenlijk ook lullig dan dat gebruikers van een niet-iOS5-compatible-device dan uitgesloten worden van een synchronisatie dienst die eerder wel toegankelijk was.. :slant:

Bijdrager
    themacs

Ik heb de indruk dat al je Macs ook Lion moeten runnen om van de iCloud te genieten… Daar gaat de support voor mijn G5je…?
    iCloud move screenshots

Bijdrager
    Zwarter

Vandaag de community eens bekeken. Deze dagen getracht over te stappen van MobileMe naar iCloud. Maar nu blijkt dus dat ik IOS5 nodig heb voor iCloud en dat m’n iPhone 3G technisch niet wordt ondersteund. Dus m’n aanschaf van 2009 is in een klap waardeloos geworden.
    Ik ben al sinds 1995 een MacFan maar dit vind ik echt niet kloppen. Hoe zo duurzaam?

Bijdrager
    ivanwoerkom

Ik heb een iPhone 4 voor ‘gewoon’ gebruik met internet etc. Hier heb ik iCloud op gekregen i.p.v. Mobile Me.
    Ik heb tevens een iPhone 3G als ‘reserve’ met een sim only, om lekker te bellen en meer niet.

Helaas heb ik nu een telefoon (3G) zonder adresboek. Er staat geen contact meer in. Mobile Me is alleen nog met find my iPhone. Is er een manier om toch mijn adressen (weer) in mijn 3G te krijgen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.