9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

MobileMe iDisk applicatie

Sinds vandaag is de MobileMe iDisk applicatie voor iPhone en iPod touch te downloaden!
    Heb ‘m zojuist ge├»nstalleerd en hij werkt echt perfect! Speelt moeiteloos de audio af die op m’n iDisk staat. Erg nice!

Download hier

Bijdrager
    pinkie

Erg nice?? Of very leuk???

Geintje, het is inderdaad een prima app.

Bijdrager
    bedhead

Vind het echt top! Wel duur abonnement,als dat nog wat lager kan…

Bijdrager
    junoburger

Beetje jammer dat Spotlight onder OS 3.0 op de iPhone niet werkt op MobileMe via deze App…

Moderator
    Rivanov
    ”bedhead”

Vind het echt top! Wel duur abonnement,als dat nog wat lager kan…

Schaf het voor de helft van de prijs via eBay aan, heb ik ook gedaan.:)

Bijdrager
    me.com

Ik ook! In plaats van 80 euro nu 40 euro voor mij.:)

Bijdrager
    Too

Leuke app! Tja, dat het bij grotere bestanden niet erg vlot gaat ligt meer aan de traagheid van MobileMe.

Wat ik wel irritant vind, is het feit dat wanneer je een bestand gaat sharem via mail, hij je groepen niet snapt (al mijn contacten in verschillende mappen ingedeeld). En dat, wanneer je een letter intikt, hij nog niet de corresponderende naam erbij ziet (ik typ ‘d’ in –> alle namen die beginnen met deze letter).

Maar verder prima. Het mooiste zou ook nog zijn dat je ook erin kan bewerken; bestanden verplaatsen etc.

Moderator
    Rivanov

MP3 van 160MB speelt ie moeiteloos af, maar een PDF van 34MB wil ie niet openen? :x

Bijdrager
    dborneman
    ”Too”

Leuke app! Tja, dat het bij grotere bestanden niet erg vlot gaat ligt meer aan de traagheid van MobileMe.

Wat ik wel irritant vind, is het feit dat wanneer je een bestand gaat sharem via mail, hij je groepen niet snapt (al mijn contacten in verschillende mappen ingedeeld). En dat, wanneer je een letter intikt, hij nog niet de corresponderende naam erbij ziet (ik typ ‘d’ in –> alle namen die beginnen met deze letter).

Maar verder prima. Het mooiste zou ook nog zijn dat je ook erin kan bewerken; bestanden verplaatsen etc.

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem! De groepen bij MobileMe invoeren zou een hele verbetering zijn!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.