3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MCNONAMUS

Mobileme gmail laten pushen?

Op zich werkt push naar de Iphone via wel, maar ik krijg nu bij Alle Inkomende 2x hetzelfde bericht, IOS4.

Bovendien zou ik willen dat ik vanuit het gepushte bericht direct kan antwoorden, ALS OF ik van het gmail adres stuurde, maar NOOIT mijn me.com adres zichtbaar is.

Moeten alle gmail adressen wél allemaal op de Iphone aanwezig zijn, of volstaat de me.com Push?

Bijdrager
    xionix

als het goed is, moet je ff de zoekfunctie op het forum gebruiken heb daar een uitgebreide tutorial ooit eens gezien over idd gmail op je mobileme gebruiken.

Bijdrager
    MCNONAMUS

Ik heb het op zich werkend, maar mijn vraag anders gesteld:

Op de Iphone in de inbox “alle inkomende berichten” komen alle berichten van diverse mail adressen bij elkaar.
    Ik weet niet of ’t kan, maar ik wil het liefst niet de binnenkomende mail dubbel op mijn Iphone, dus niet óók niet nog eens in de inbox van dat adres.

Kan ik het daar zo instellen dat de mail via Mobile Me gepushed zichtbaar is, maar de gewone mail van het betreffende account niet?
    Als ik dan via de folder ” alle inkomende post” beantwoord, gaat het automatisch via dat gmail account (zo heb ik het ingesteld op Mobile Me).

Ik wil gewoon minder mappen/folders op de Iphone:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.