4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

MobileMe Familyaccount deleten user (1 van 5) of wijzigen.

Hoi,

Ik vroeg me af hoe ik een bestaande gebruiker van mijn familypack kan verwijderen of wijzigen.
    Ik kan wel aanmaken, maar niet aanpassen verwijderen. Iemand de oplossing?

Bijdrager
    Yaris

Delete a Family Member account

You can remove someone’s Family Member account from your MobileMe Family Pack at any time. You may want to do this if the family member no longer needs the account or if you’ve reached the maximum number of Family Member accounts (four) and you want to reassign one to a different person.

To remove a Family Member account:

1. Go to MobileMe Account at me.com/account. If you’re already signed in to me.com, choose Account from the menu with your name on it (in the upper right).
    2. Click Account Options in the sidebar (on the left).
    3. Click the Remove Account link next to the Family Member account that you want to remove.
    Bijdrager
    Yaris

Delete a Family Member account

You can remove someone’s Family Member account from your MobileMe Family Pack at any time. You may want to do this if the family member no longer needs the account or if you’ve reached the maximum number of Family Member accounts (four) and you want to reassign one to a different person.

To remove a Family Member account:

1. Go to MobileMe Account at me.com/account. If you’re already signed in to me.com, choose Account from the menu with your name on it (in the upper right).
    2. Click Account Options in the sidebar (on the left).
    3. Click the Remove Account link next to the Family Member account that you want to remove.
    Moderator
    Poezenbeest

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden…

Ik zit hier op de site in de account-app van MobileMe. Uiteraard wel in de hoofdaccount. Achter de opsomming van de accounts staan de linkjes waar je de accounts mee verwijderd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.