7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    eerdepeer

MobileMe en mail account syncen

Heb gisteren een MobileMe trial aangemaakt. iCal en contacten synct hij prima, alleen zie ik nog steeds niets van een mail account online staan. Dit terwijl ik op mijn mac in het configuratiescherm > MobileMe > Sync mail accounts en mail rules… allebei heb aangevinkt.

Ook na handmatig syncen nog steeds geen teken van mail. Is dit normaal?

Bijdrager
    Nielsvr
    ”eerdepeer”

Heb gisteren een MobileMe trial aangemaakt. iCal en contacten synct hij prima, alleen zie ik nog steeds niets van een mail account online staan. Dit terwijl ik op mijn mac in het configuratiescherm > MobileMe > Sync mail accounts en mail rules… allebei heb aangevinkt.

Ook na handmatig syncen nog steeds geen teken van mail. Is dit normaal?

Deze optie synchroniseerd de informatie (c.q. gebruikersnaam, wachtwoord, handtekeningen, etc) en niet de mail zelf. De mail die online ziet staan is de mail van je @me.com account.

Bijdrager
    eerdepeer

Hmm :? ik had verwacht dat mijn pop en imap accounts (althans de instellingen) ook gesynct zouden worden. Kan dat ook?

Bijdrager
    jabesse

Je eigen accounts kunnen gesynct worden tussen meerdere computers met MobileMe. De Webclient doet alleen het me.com/mac.com adres.

Bijdrager
    Chester2

Moet je MobileMe niet ook nog apart als account in Mail.app aanmaken?
    Volgens mij wel…

Bijdrager
    Nielsvr
    ”eerdepeer”

Hmm :? ik had verwacht dat mijn pop en imap accounts (althans de instellingen) ook gesynct zouden worden. Kan dat ook?

IMAP wordt standaard al gesynchroniseerd met een server ;). MobileMe synchroniseerd gewoon geen Mail, alleen de instellingen die bij die accounts horen (tenzij er iets veranderd is, maar volgens mij niet).

Bijdrager
    eerdepeer

Ik ben eruit. MobileMe synchroniseert alleen de email account instellingen tussen een mac en iPhone. Niet tussen mac en pc en ook niet tussen pc en iPhone!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.