4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Sponz

MobileMe en Contacts fout.

Hallo,

Ik gebruikt MobileMe om mijn gegevens te syncen. Nu wil ik vanaf MobileMe mijn contacts syncen naar mijn Adresboek op mijn Mac. Via Voorkeuren en advance geef ik aan dat vanaf MobileMe de Contacts naar mijn adresboek moet gaan. Alleen krijg ik een foutmelding via het syncen en ik kom er niet uit waardoor dit komt. Zie melding onderaan. Ik hoop dat iemand weet waardoor dit komt. Ik heb het trouwens ook als ik dit op mijn PC wilt doen.

Bijdrager
    Buzz

Wat er precies mis gaat is niet zo belangrijk. Hoe je ervan af komt wel. En de instructie daarvoor is duidelijk: Neem contact op met .Mac ondersteuning als het probleem zich blijft voordoen.
    http://www.apple.com/support/mobileme/
    Klik daar op “Synching with MobileMe”, “Troubleshooting MobileMe Sync issues”, kies een artikel en volg de instructies op. En als het dan nog niet werkt dan kan je met iemand van de support chatten. Zij kunnen de sync-gegevens aan hun kant resetten als dat nodig is.

Bijdrager
    RobinH

Je bent niet de enige, Hier ongeveer het zelfde probleem

Bijdrager
    Sponz

Heb een uurtje of 2 met de chat bezig geweest maar ook daar komen ze er niet uit. Geëscaleerd tot de top nu. We wachten af.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.