8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    EBHasselt

    MobileMe agenda werkt niet op Ipad

    MobileMe Agenda werkt niet op mijn Ipad. Gebruik MM op mijn MacBook en Iphone. Daar werkt alles naar behoren. Op mijn Ipad werkt de mail wel normaal maar in mijn agenda komt niets te voorschijn. Hebben jullie enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

    Bijdrager
    dikketienes

    Heb je die ook ingesteld in je settings?
    Die moet je zelf onder het MobileMe account aan zetten.

    Gr

    Bijdrager
    Gogol

    Is het in je account settings geactiveerd?

    Edit: 3 seconden verschil

    Bijdrager
    EBHasselt

    @Gogol : hoe bedoel je? en waar doe je dat?

    Bijdrager
    iSneaker

    Bijdrager
    joostovermars

    Dit heeft denk ik te maken met de MM calender beta. Waarschijnlijk heb je , net als ik, die beta geactiveerd. Hij vereist IOS 4 en zal dus op de iPhone goed werken. Voor de iPad moet je een extra stap zetten, inderdaad zoals hierboven beschreven. Ik heb dus ook even zitten puzzelen, maar uiteindelijk staat het ook in de MM instructies.

    Als iPad naar IOS4 gaat is dit waarschijnlijk niet meer nodig.

    Bijdrager
    EBHasselt

    Dank, het werkt nu! Heb inderdaad die beta.

    Bijdrager
    rtgrs

    In de e-mail die ik kreeg van MobileMe staat duidelijk:

    To get started, sign in to MobileMe Calendar and you’ll be prompted to upgrade. Be sure you’re using iOS 4 or later (iPhone and iPod touch), Mac OS X 10.6.4 and the MobileMe Control Panel 1.6.1 (PC) before upgrading.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.