9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Maverick9898

MobileMe abonnement

Beste mensen,

ik zat te kijken naar MobileMe en ik zag dat het op eBay een stuk goedkoper is (50 euro ipv 90) maar hoe werkt dat dan precies? Het is toch in principe een abonnement? Betaal ik dan het tweede jaar gewoon weer 90 euro of moet ik het gewoon verversen elk jaar? Ik zou het wel fijn vinden om 50 euro blijven te betalen natuurlijk.
    Dank!

Maverick9898

Bijdrager
    Pieterr

Raar maar waar. Voor AppleCare geldt hetzelfde: veel goedkoper op eBay. Je betaalt voor een key.
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=715408

Bijdrager

Het is inderdaad een abbonement. Ik betaal ieder jaar 79 euro en dat wordt gewoon van mijn creditcard afgeschreven. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je met een keer 50 euro betalen klaar bent…

Bijdrager
    Maverick9898
    [email protected] op 05 september 2010

Het is inderdaad een abbonement. Ik betaal ieder jaar 79 euro en dat wordt gewoon van mijn creditcard afgeschreven. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je met een keer 50 euro betalen klaar bent…

Nee dat bedoel ik niet.

Je kan op eBay veel goedkoper kopen voor 50 euro. Mijn vraag alleen of ik dat elk jaar kan verlengen voor 50 euro of dat ik daarna weer gewoon 90 euro moet betalen.

Bijdrager
    Maverick9898
    Pieterr op 05 september 2010

Raar maar waar. Voor AppleCare geldt hetzelfde: veel goedkoper op eBay. Je betaalt voor een key.
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=715408

Dank Pieterr! Ik zie dat er een vent is op het forum die zegt dat ie het renewed heeft.
    Je kan dus met die key die je krijgt het weer vernieuwen? Dan behoudt je wel alles neem ik aan;)?

Edit: laat maar ik zie het al! Dat kan gewoon! Thanks:D!

Bijdrager
    Jeroen-B

Ieder jaar moet je inderdaad een key invoeren. Als je niks invoert dan schrijft Apple automatisch het geld van je creditcard af. Je kan dus ook via eBay die keys kopen. Daar zijn ze inderdaad goedkoper.

Je kan dus op die manier ieder jaar geld besparen aan MobileMe:lol:

Bijdrager
    iBrammes

Mag ik vragen hoe je aan die 90 euro komt? Het is 79 euro!

Bijdrager
    Maverick9898
    iBrammes op 05 september 2010

Mag ik vragen hoe je aan die 90 euro komt? Het is 79 euro!

Pardon:P. Dat is dan nog iets te veel voor mij(A).

@Jeroen-B: dank je wel! Ik heb het gevonden idd! Erg handig!
    Want ik wou eigenlijk al een hele tijd MobileMe maar nooit begrepen dat het cheaper was totdat ik het las! Toen vond ik het eigenlijk ook logisch omdat, zoals Pieterr al zei, AppleCare ook zo werkt:).
    Thanks iedereen!

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kan inderdaad uitstekend elk jaar weer opnieuw een eBay abootje kopen om elk jaar goedkoper uit te zijn. ERRUG fijn:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.