12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    matsoftmac

Mobile Vikings mooi alternatief? Of alleen in België beschikbaar?

Hallo allemaal,

Alle providers worden duur. Veel te duur als je het mij vraagt. Net kwam ik op internet ‘Mobile Vikings’ tegen. Die bieden mooie pakketten aan! Voor 15,- euro heb je bijvoorbeeld 2GB internet, 1000 SMS en 62 belminuten.

Is dit ook mogelijk voor in Nederland of is dit alleen voor de Belgen? (zo ja, dan ga ik emigreren haha).

Bedankt alvast voor de reacties!

Info: mobilevikings.com/nl

Bijdrager
    elisa9180

Dit is wel alleen voor belgie ben zeer te vreden met deze operator

Mvg

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Voorlopig enkel België. Hier ook zéér tevreden. Goeie dienstverlening, geen verplichtingen, enkel voordelen en een fijne iPhone app. Zonder MV had ik nooit een iPhone gekocht. Want een iPhone bij Mobistar is om problemen vragen.

Contacteer ze eens, wie weet zetten ze er dan wat meer vaart achter om naar NL te komen. :sarcastic:

Bijdrager
    matsoftmac

Bedankt voor de reacties. Jammer dat het alleen in België is.

Ik zal ze morgen eens bellen. Als iedereen even gaat bellen dan komen ze misschien wel snel ook hier in NL. Dus als je dit leest: BEL MOBILE VIKINGS VOOR NEDERLAND!!

Haha:D Die abbo’s van hen zien er echt goed uit (en de voorwaarden ook). Dit zou een goede concurrent zijn voor T-Mobile, Vodafone, KPN, Dutchtone etc..

Bijdrager
    Moriarty

Dutchtone?! das oud:)

Uiteindelijk overgegaan in T-Mobile als ik me niet vergis:)

Moderator
    Strifer

Nadat het Orange was geworden toch?:p

Bijdrager
    plonserd

Voorlopig enkel België, met als grootste nadeel dat ze het Base-netwerk gebruiken, waarvan de 3Gdekking nog lang niet optimaal is..

Maar ik woon/werk in het centrum van Gent, en hier heb ik altijd volle 3G-ontvangst, erg tevreden over Mobile Vikings:)

Ook de allerbeste klantenservice die een bedrijf kan bieden, zelfs in het weekend en op feestdagen kan je met je vragen terecht op Facebook of Twitter en krijg je gegarandeerd binnen de 2 uur een antwoord. Tijdens ‘normale’ dagen is dit binnen de 5 minuten:)

Bijdrager
    LighScan

Die abbo’s van hen zien er echt goed uit

Nog een bijkomend voordeel van Mobile Vikings is dat het niet eens een abbo is. Je hangt niet vast aan de provider: ze bieden enkel prepaid aan. Je kiest zelf of je maandelijks wilt opladen of niet. Je moet echter wel maandelijks opladen als je van de bundel-voordelen wilt genieten.

Bijdrager
    Racketeers

http://www.hollandsnieuwe.nl/ is een mooi alternatief voor zolang het nog duurt, gaat via Vodafone netwerk

Bijdrager
    Mich

Nog een bijkomend voordeel van Mobile Vikings is dat het niet eens een abbo is. Je hangt niet vast aan de provider: ze bieden enkel prepaid aan. Je kiest zelf of je maandelijks wilt opladen of niet. Je moet echter wel maandelijks opladen als je van de bundel-voordelen wilt genieten.

hoewel ik wel geen probleem zou hebben om bij hen een abbo af te sluiten! Echt een prachtige aanbieder is dit. Toch nog een voordeeltje van België:)

Bijdrager
    deSpaanseRente

Geweldige provider :). 3G is beperkt, maar is aan het uitbreiden en voor de rest overal een stabiele EDGE-verbinding, en ik geloof dat ze sowieso wel een mogelijkheid zagen in uitbreiding naar het buitenland..

Bijdrager
    matsoftmac

Trouwens, ALDI Talk (of Medion Mobile) is ook een goed alternatief.

Ze hebben nu ook internet pakketten.

Zie voor info: http://www.medionmobile.nl/

Iemand ervaring met ALDI Talk?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.