6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    FloorvN

Mobile Me vraagje.

Hoi Allemaal,

Mijn Pa’s iPhone 3G is vandaag gestolen, en vroeg zich af of het mogenlijk was om via Mobile me hem terug te vinden en hem op afstand te blokeren.

De iPhone 3G is er dus niet meer, en Mobile me moet nog worden gekocht gaat dit dan wel ??
    ook vroeg ik mij af hoe het met de garantie voorwaarden loopt ?
    het is mijn oude 3G van T-Mobile geweest, die heb ik na 1 jaar sim-lock vrij laten maken zodat mijn pa met KPN erin kan.
    nu is hij dus gejat met zijn KPN-sim en niet met mijn T-Mobile sim, word dit nog gedekt ??
    iemand een idee ??

Gr. Floris.

Bijdrager
    Sc-cal

Had je u mobile me account al voor u pa zijn iPhone gestolen was? Want dan kon je in u instellingen de optie Zoek mijn iPhone activeren.

Wanneer je nu pas mobile me koopt kun je dit dus niet meer instellen, en deze optie moet aanstaan wil je je iPhonevinden.

Moderator
    Poezenbeest

Anders gezegd… je moet Find My iPhone eerst instellen op de iPhone voordat het werkt.

Bijdrager
    FloorvN

oww ok helaas gaat het niet werken dan :S:P
    mobile me is niet geinstalleerd :S
    helaas !

hoe zit het eigenlijk met die verzekering ??:P
    iemand een idee ?

Geblokkeerd
    Anoniem

Wel, hoe lang loopt die verzekering? Betaal je nog elke maand? Ik zou zeggen: kijk eens in de voorwaarden, daarin staat wat ie dekt. Dat kunnen wij helaas niet ruiken.

Verder: gisteren is er exact zo’n discussie gestart, over een gestolen iPhone. Had je die niet gezien?

Hoe dan ook
    1. Bel KPN, laat ze de SIM blokkeren
    2. Achterhaal het IMEI van je iPhone 3G.
    3. Ga met dit IMEI nummer naar de politie en doe aangifte van diefstal
    4. Bel T-Mobile met de melding dat het toestel met dat IMEI nummer is gestolen.

Bijdrager
    Trat

Bij diefstal zal er zelden uitgekeerd worden. Wel tenzij er braakschade is (toestel is dus ontvreemd uit woning, auto etc). Of wanneer je vader letselschade heeft. Zo werken verzekeringen helaas… is een schande, ik weet het.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.