20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

Mobile Me stress

Stress Stress Stress…

Mijn Mobile Me licentie voor dit jaar loopt morgen af. Heb begin deze week een licentie besteld op eBay maar heb deze helaas nog niet binnen. Stom van me, was weer te laat…:confused:

Wordt mijn account bij het niet op tijd verlengen wel een paar dagen bewaard? Of moet ik morgenvroeg gewoon naar de Apple dealer hier in de stad om een MobileMe pakketje te halen en met 2 pakketten zitten?

Wat zouden jullie doen?

Thnx! Milan.

Bijdrager
    Rolf

Ik snap niet wat er mis gaat op Ebay dan. De laatste twee keer dat ik mijn verlenging en family pack uitbreiding kocht had ik beide keren het codenummer binnen een half uur binnen…..

Bijdrager
    milann

Hmmm.. Dat had ik inderdaad de vorige keer ook zo. Ik ga die man even mailen.

Bijdrager
    milann

Heb mijn email nog even doorgespit. Maar geen mail van de verkoper.
    Ik zit echt in de shit denk ik..:sad:

Bijdrager
    pjc90

Je account word voor eeuwig bewaard, je gegevens moet je even backuppen, die worden wel verwijderd, na een tijdje. Maar je accountnaam blijft altijd van jouw.

Bijdrager
    milann

Gelukkig maar, hoop dat ik morgen reactie krijg van de eBay verkoper. Anders moet ik toch echt even de stad in:sad:

Bijdrager
    pjc90

Maak wel even een backup!!! Apple garandeert namelijk niet, dat je data bewaard blijft na het aflopen van je account.

Moderator
    Poezenbeest

Naar de dealer gaan kan ook geen kwaad trouwens. Je kan gewoon beide nummers invullen en dan moet je over twee jaar pas aan de bak. Het ‘tegoed’ blijf gewoon staan en wordt achter het huidige abonnement aangeplakt. Het is niet zo dat je aan één jaar gebonden zit. Nummers verlopen namelijk niet en je kan stapelen bij Apple.

Inderdaad, denk er wel even aan om een back-up van je mail te maken. Je iDisk, contacten en agenda’s heb je al een kopie van op je computer staan, maar die kan je voor de zekerheid ook even doen.

Bijdrager
    Hailstorm
    pjc90 op 15 september 2010

Je account word voor eeuwig bewaard, je gegevens moet je even backuppen, die worden wel verwijderd, na een tijdje. Maar je accountnaam blijft altijd van jouw.

Niet correct. Het verlopen account blijft ongeveer 90 dagen in quarantaine zodat je het binnen die periode eventueel nog kunt verlengen. Daarna komt deze naam gewoon weer vrij voor registratie voor de rest van de wereld.

Bijdrager
    milann

Gisteren avond gemaild met de verkoper. Het pakketje was verstuurd en moest vandaag of morgen binnenkomen.

Wat was ik blij met de postbode vanochtend. Er zat een pakketje in. Stress was dus eigenlijk voor niets.

Maarja, weer wat geleert!

Bedankt allemaal.

Bijdrager
    Sjaakiej

Is het betrouwbaar om een ME licentie op ebay te kopen?

En als ik vragen mag wat betaal je dan? Nog steeds de volle 80euro?

Grt

Bijdrager
    stavos

Kijk eens rond op ebay zou ik zeggen…

Bijdrager
    Sjaakiej

stavos 51 minuten geleden #

Kijk eens rond op ebay zou ik zeggen…

Rond kijken of het betrouwbaar is?

Bijdrager
    stavos

Verkopers krijgen feedback op hun verkochten items. Aan de hand daarvan (percentage en aantal reacties) is de betrouwbaarheid van een verkoper best in te schatten. Zelf heb ik mijn huidige MobileMe ook via ebay gekocht. Alles binnen zeer korte tijd helemaal perfect geregeld. Zorg dat je PayPal hebt, dat maakt de betaling een stuk makkelijker.

Bijdrager
    brinkey

Dat kan inderdaad op ebay. Door naar de feedbackscore te kijken en je kunt ook de vraagprijzen zien op ebay. Hartstikke handig allemaal, maar dat zul je inmiddels uitgevonden hebben….

Bijdrager
    Sjaakiej

Super!

Bedankt.

Bijdrager
    milann

Hmmm, activatie-code heb ik ingevoerd.

Nu staat er: Your subscription will renew on Sep 16, 2010. Wanneer ik mijn iDisk wil synchroniseren krijg ik een foutmelding “Uw MobileMe is verlopen” en dit terwijl ik hem vanmorgen heb verlengt.

Wat nu ?! Mijn mail doet het nog wel…

Bijdrager
    Hailstorm

Kun je nog inloggen op me.com?

Bijdrager
    milann

Yes, kreeg vannacht een mail dat mijn account verlengt is. Gelukkig maar anders was ik echt de sjaak. Haha.

Het was wel een beetje onduidelijk aangegeven vind ik. Maar aan de andere kant ook wel weer logisch… Het pakket wordt natuurlijk pas verlengt als de laatste dag om is.. (duh)

Bijdrager
    stavos

Als je dan inlogt op MobileMe en naar je iCal gaat, kan je meteen een herinnering neer zetten voor de volgende verlenging over een jaar. Scheelt je een hoop stress tegen die tijd.:wink:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.