4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    LRT-dokkie

Mobile me account naast bestaande account ?

Ik heb een jaar een Iphone en een itunes account voor mijn iphone-apps aankopen. Nu heb ik een mobile me activatie code gekocht en ik wil me aanmelden voor een mobile me account.

Nu moet ik bij aanmelding opnieuw mijn credit card nummer opgeven en er staat tevens dat van deze account ook mijn itunes aankopen afgeschreven gaan worden. Heb ik dan ineens twee verschillende accounts voor itunes aankopen? Kan ik niet mijn bestaande account met credit card gebruiken?

Bijdrager
    Edwin377

jawel, je kunt in iTunes (store) inloggen met verschillende accounts. Je kunt dus blijven aankopen via de oude account.

Dat kan trouwens tot verwarring leiden heb ik gemerkt. Het kan dus gebeuren dat je Apps met de oude account aankoopt en met de nieuwe. Als je zoals ik, een nieuwe computer koopt dan moet die nieuwe computer gemachtigd worden om je oude apps op die computer te mogen syncen. Toen ik dat deed was het nog niet ok. Dan moet je ook even op de andere account inloggen en met die gegevens machtigen. Kortom mijn advies; blijf alles op een account kopen, dat is het minst verwarrend.

Bijdrager
    LRT-dokkie

Ah, OK, dus je moet altijd inderdaad een extra account aanmaken..

Bijdrager
    Edwin377
    ”LRT-dokkie”

Ah, OK, dus je moet altijd inderdaad een extra account aanmaken..

Blijkbaar kun je geen Mobile Me account aanmaken zonder dat je gelijk een nieuwe iTunes account aanmaakt. Maar zoals gezegd kun je op beide accounts aankopen doen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.