17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Dexstron

Voordelen en nadelen van MobileMe

hoi,

ik ben van plan mobile me aan te schaffen omdat er handige functies in zitten die ik goed kan gebruiken.
    maar hebben er menen op dit forum ervaring mee?
    en wat zijn huun plus punten en na delen?

m.v.g

Bijdrager
    Hailstorm

Zoekfunctie en forum.

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaad. Ga alsjeblieft gewoon de 20.000 bestaande threads doornemen, ipv weer een nieuwe te openen. Zelfredzaamheid mag ook enigszins worden verwacht.

Bijdrager
    Vinhelper

http://www.onemorething.nl/community/forum/mobileme

Er is zelfs een heel subforum over, begin anders daar eens met rondneuzen, als je niets kunt vinden naar je wens met de zoekfunctie.

Bijdrager
    iMad

Ik werk nu een aantal jaren met MobileMe en het werkt perfect.
    Vooral als je meerdere apparaten hebt die gebruik kunnen maken van MobileMe.

Mail synchroniseren
    Adressen synchroniseren
    Agenda synchroniseren
    Data synchroniseren

20 GB ruimte voor alles, die je aan kan passen.
    Opslag dus voor je documenten / foto’s / muziek, die je op elke computer of Apple apparaat kan benaderen.

Het instellen is eenvoudig, zoals je kan verwachten van Apple.

Foto albums via iPhoto maken en op het internet plaatsen en terug kijken op een Apple TV of computer.

Als je iDisk aanzet op je Apple computer dan heb je je data zowel op je computer staan als op de server bij Apple.
    Heb je meerdere computers, zet daar ook iDisk aan en je hebt extra back up van je data.

Dit alles voor €. 79,00 per jaar en dat is een redelijke prijs.

Je kan vele dingen ook gratis bij andere bedrijven, maar dan mis je wel het gemak van installatie en het gemak van gebruik. Vaak heb je veel minder ruimte tot je beschikking.

Bijdrager
    hvlint