7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mac spirit

mobile me

Zie net tot mijn grote verbazing dat ik een maand gratis erbij heb gekregen. Mijn abonnement zou 26 /11 aflopen nu 27 december? Waarom? geen idee, maar altijd leuk!

Bijdrager
    Willemse

Hier helaas nog niet doorgevoerd.
    Zou te maken kunnen hebben met de “find my iPhone” functie die vanaf vandaag gratis ter beschikking word gesteld.

Bijdrager
    Sc-cal
    mac op 22 november 2010

Zie net tot mijn grote verbazing dat ik een maand gratis erbij heb gekregen. Mijn abonnement zou 26 /11 aflopen nu 27 december? Waarom? geen idee, maar altijd leuk!

Op je volledige abo bedoel je of je trail versie?

Bijdrager
    stavos

Duidelijke topic titel ook..

Bijdrager
    Marblewood

Mijn 2 gratis maanden zouden morgen (de 23ste) aflopen. Ik kreeg vorige week een mailtje dat het zou worden omgezet naar de betaalde service, en dat de 21ste (gisteren) het geld op m’n creditcard rekening gezet zou worden.
    Dit is echter niet gebeurd, in m’n preference-panel staat dat ik nog 32 dagen heb. De online Mobile-Me bevestigd dit en zegt dat ik tot 23 december nog de free trial kan gebruiken. Ik heb me aangemeld op 23 september, dus dat zou op 3 gratis maanden komen.

Bijdrager
    mac spirit

op mijn volledige abonnement

Bijdrager
    rtgrs

Mijn abonnement loopt eind dit jaar af, heb geen extra dagen of weken ontvangen. De verlenging heb ik al gekocht.

Mijn vader heeft vandaag 12 dagen (“12 days free” staat er achter de verloopdatum) cadeau gekregen.

Ik ben gebruik MobileMe/DotMac al erg lang. Ik heb in het verleden weleens extra weken of maanden gekregen, vanwege storingen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.