9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rick1991

Mobile-Me

Hallo allemaal,
    Ik wil een abbonement op mobile-me nemen maar ik heb een paar vragen.
    – Kan je het abbonement altijd weer opzeggen en hoe doe je dat?
    – Staat er een termijn voor het opzeggen van het abbonement?
    – en als ik een abbonement neem krijg ik dan 2 maanden gratis en ga ik dan betalen?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!

Rick

Inactief
    Anoniem

1: Je hebt het abbonement per jaar, je betaald ook per jaar.

2:

U kunt op elk ogenblik tijdens de gratis proefperiode van 60 dagen uw MobileMe-abonnement opzeggen. U kunt ook het abonnement opzeggen voor een volledige terugbetaling binnen 45 dagen nadat de kosten van het jaarlijkse abonnement of de vernieuwing in rekening zijn gebracht op uw creditcard.

3: Ik maak nu ook gebruik van de 2 maanden gratis op proef, hierna ga ik gewoon 79 euro per jaar betalen:)

Bijdrager
    stavos

Als je een abonnement neemt, zijn de eerste 2 maanden inderdaad gratis. Daarna gaat pas het jaar lopen waar je voor betaald hebt. De eerste 2 maanden zijn dus extra.
    Tussentijds opzeggen gaat niet, maar je kan na ieder jaar zelf besluiten of je wilt verlengen of niet. Als je alles via een creditcard laat lopen, moet je op tijd je betaal gegevens weer verwijderen. Doe je alles via codes, dan is het wel of niet optijd invoeren van een nieuwe code beslissend.

Tip: als je met codes gaat werken, schaf deze dan via ebay aan. Daar zijn de prijzen lager, waardoor je vaak zo’n 50% goedkoper uit kunt zijn.

Bijdrager
    Rick1991

Dank jullie wel voor de antwoorden!

Bijdrager
    Sascha

Ik had geen proefperiode genomen van Mobile Me maar had het ineens aangeschaft. Als ik toen in de Systeemvoorkeuren bij Mobile Me ging kijken stond er ‘Uw account verloopt over 365 dagen’.

We zijn nu zo’n 14 dagen verder en nu zijn er nog 352 dagen over.

Hoe leg je dat dan uit ? Waar zitten die twee maanden extra dan ?

Bijdrager
    KarelWillem

Volgens mij werkt het een beetje anders;
    – Je kan MobileMe 60 dagen op proef nemen. (Dat zijn je twee gratis maanden.)
    – Bevalt het, dan kun je het omzetten naar een abonnement.

Neem je direct een abonnement, zonder eerst de proef te nemen, dan heb je dus geen twee maanden gratis.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    JaNiintendo

Kun je niet beter wachten op de gratis versie ervan? Want misschien is die er binnenkort toch.

Bijdrager
    michelvdb

Dan kan je wachten tot je een baard van Cupertino tot in Tokyo hebt… :sarcastic:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.