6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    BlueRose_76

Mobiele telefoon en iSync?

Jawel, abbo voorbij dus nieuw telefoontje. Naast gratis telefoons, nu ook Xboxen, PS tweeen en hele Winbakken (telfort) in de aanbieding. Maar ja wat heb je eraan als je toch alleen maar achter de mac zit..

Ik heb vaag gelezen dat de nieuwe SonyEricson telefoons met bluetooth gegevens met de mac kunnen uitwisselen en ook telnummers kunnen syncen met iSync. Weet iemand hier wat info over?

Ook gebruik ik mijn huidige telefoon om mobiel te kunnen internetten. Via ingebouwde modem over de IR port kan ik met mijn winlaptop het net op. Doet iemand dit ook met een I- of Powerbook? Zoja wat voor foon, protocollen/verbindingen leggen jullie dan?

Dank, BR_76

Bijdrager
    Jordan_D

Kan niks zeggen over het 2e maar denk wel dat het mogelijk moet zijn.

Het 1e is zeker mogelijk ik zelf heb een T68i en een T610. En dat werkt lekker soepel. Ook een lekkere gedachte mocht je mobieltje zoekraken of worden gejat. Danheb je een back-up van je telefoonnummers. Mits je regelmatig iSync draait. En Sms-en via je adressbook werkt ook erg lekker. Alleen jammer dat die functie alleen 160 tekens ondersteunt.

Trouwens elk mobieltje met Bleutooth die dooriSync herkent wordt werkt ermee. Maar moet wel toegeven dat SonyEricsson het dichts bij een mobieltje komt wat Apple had kunnen ontwikkelen.

Bijdrager
    Deskman

Meer info dan ik hier kan uittikken vind je op:
    http://www.apple.com/isync/devices.html

Bijdrager
    tricksel

Voortaan even de zoekfunctie gebruiken; er zijn al heel wat draadjes over ditzelfde onderwerp geweest…

Anyways, als je draadloos wilt internetten via je telefoon, kan ik Bluetooth aanraden. Bijna alle recentere telefoons ondersteunen het, en OS X standaard ook. Koop een Bluetooth adaptertje á een paar tientjes, en nergens gezeur mee. In OS X cq. de handleiding van je telefoon staat hou je de beestjes kunt koppelen.

Ik gebruik het om voor m’n werk altijd en overal een server te kunnen rebooten via Timbuktu.

Bijdrager
    4iam

Werkt naadloos, ook met mijn SE T68.

http://www.macmedia.sk/

Bijdrager
    BlueRose_76

Thanks guys.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.