6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ndunsbergen

    Mobiel netwerk iPhone 4S

    Hallo OMT leden,

    Ik heb gister via mijn provider (Hi) een internet bundel afgesloten. (Hi Onbeperkt Online-bundel) Dit werkte niet meteen maar goed, soms is er wat vertraging, ik kreeg overigens wel een SMS dat ik de bundel had aangezet etc.

    Net weer gekeken of het werkte; Nog steeds niet.

    Ik heb even op internet gezocht. Als ik wifi uit heb staan, ”Mobiele data” + ”Schakel 3G in” aan hem zou ik gewoon internet moeten hebben toch? Dat is dus niet het geval. Op internet staat dat ik bij ”Mobiele data > APN” iphonekpn.nl moet in vullen. Geen gebruikers naam en wachtwoord. Dit is het geval maar nog steeds werkt het niet.

    Heb deze settings al een keer ge-reset maar zonder resultaat.
    Iemand enig idee?

    De klantenservice is momenteel gesloten, vandaar dit bericht.
    Nick

    Bijdrager
    ndunsbergen
    Bijdrager
    Niels

    Mobiele data instellingen resetten, dan staat alles automatisch zoals als het hoort. En verder even geduld, het is ten slotte weekend en dan zijn de providers niet zo actief…

    Inactief
    Anoniem

    Beste,

    Gelieve de stappen in dit artikel te volgen:

    http://support.apple.com/kb/TS3780?viewlocale=nl_NL

    Dit probleem ligt – mijn inziens – eerder bij uw aanbieder dan bij het toestel, maar de stappen uit dit artikel zijn het ondernemen waard.

    Bijdrager
    ndunsbergen

    Bedankt voor beide reacties. Helaas niet gelukt. Morgen maar eens bellen met de klantenservice.

    Bijdrager
    ndunsbergen

    Voor de mensen die in de toekomst het zelfde probleem krijgen:

    Verander ABN naar portalmmm.nl

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.