5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    balgehaktbla

mobiel internet met een dongel

hallo, ik heb een vraagje

ik kan goedkoop aan een dongel komen waar ik mee het internet op kan overal in Nederland.
    alleen zit daar geen abonnement bij dus ook geen sim kaart. (als die er ├╝berhaupt in zit

nu heb ik op mijn telefoon onbeperkt internet van kpn.

kan ik het simkaartje van mijn tel in de dongel doen en heb ik dan internet?
    en werkt de software van de dongel op een mac

ik kan nu van mijn telefoon een wireless hotspot maken maar dan is mijn telefoon binnen een paar uur leeg. dus dat is niet echt handig.

Bijdrager
    henkmeid

Personal hotspot kan ook gewoon met een usb kabeltje, dus dan laad je telefoon gewoon op:)

Bijdrager
    juwlez

Jou mobiel internet is niet bedoelt om te gebruiken om een laptop, kpn zal na een paar keer merken dat je misbruik maakt van je mobiel internet op telefoon. Je zult dan een waarschuwing krijgen en op een gegeven moment wordt je internet geblokkeerd en betaal je de resterende maanden wel door voor je internet. Zie je voorwaarden maar,

edit: p.s. check wel of de dongel sim-lock vrij is.

Bijdrager
    pietje.puck

Jou mobiel internet is niet bedoelt om te gebruiken om een laptop, kpn zal na een paar keer merken dat je misbruik maakt van je mobiel internet op telefoon. Je zult dan een waarschuwing krijgen en op een gegeven moment wordt je internet geblokkeerd en betaal je de resterende maanden wel door voor je internet. Zie je voorwaarden maar,

Je hebt vast gelijk, maar ik ben benieuwd; hoe zien ze dat dan? Als je gewoon internet?

Bijdrager
    juwlez
    pietje.puck op 24 maart 2011

Je hebt vast gelijk, maar ik ben benieuwd; hoe zien ze dat dan? Als je gewoon internet?

Je hebt heel vaak ‘mobiele weergaven’ voor je mobiel en op je laptop niet, en jou gebruik zal ineens flink stijgen. Je kan veel meer in de zelfde tijd op een laptop als op een pc binnen halen qua mb’s..

p.s. kijk bij m’n beroep..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.