4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    lord anubis

Mobee accu pack. Voor muis met meer dan 500 oplaad beurten?

Hallo,

Weet niet wat jullie ervaringen zijn met de Mobee Oplader en accu pack voor BT Apple Muis, maar op zich lijkt het me het redelijk snel dat het rond 2 jaar de accu’s in ruim een uur leeg zijn. Zou 500 laad cycles kunnen hebben. Met deze muis heb ik geen 200 dgn gewerkt.

Om de haverklap is mijn verbinding verbroken en spring mijn muis alle kanten op. Nu half uur in gebruik en nu al op 59%.

Weinig aan te doen. Nu ben ik met spoed al op zoek naar een accupack voor mobee lader. Op de Apple site alleen de complete set, kon althans niets verder vinden. Volgens de Mobi site zijn er losse accupack te verkrijgen.

Iemand enig idee waar in NL? K’heb al zo’n 12 site’s afgezocht maar i.i.g geen accupack.

Bijdrager
    Bianco

Die staat gewoon op de Mobee site zelf. 15 dollar. Ik neem aan dat deze ook in de Mediamarkt te verkrijgen is.

Daarnaast te vinden op beslist.nl

Bijdrager
    Annanar

Mijn accu’s van Mobee gingen ook snel leeg totdat ik navraag deed en toen de vraag gesteld kreeg of ik naast het uitzetten van de iMac ook de muis uitzet. Mijn antwoord was nee, waarna er uitleg volgde. Als de muis aanstaat, als de mac dat niet is, blijft ie signalen sturen naar de omgeving om bluetooth op te pikken. Lukt het niet, dan gaat ie meer energie gebruiken om een nog sterker signaal af te geven.
    Nu gaat mijn accu dubbel zo lang mee, maar nu een jaartje bezig te zijn begin je te merken dat het wel steeds korter begint te worden.

Voor een nieuwe accu kun je bij Amac of Mediamarkt terecht, tenminste zo is de situatie in Zeeland:)

Bijdrager
    lord anubis

ik heb maar een tweede set erbij gekocht en een losse accupack besteld. ze zijn bijna nergens op voorraad. of je betaald zo een tientje meer.

iig bedankt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.