30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    Timma

[mmorpg] Shadowbande nu gratis !

De mmorpg shadowbane is nu gratis geworden. :lol:

Hier kun je der over lezen http://chronicle.ubi.com/newspost.php?id=15088 .

Bijdrager
    Timma

Het spel is echt heel leuk. Ik heb eventjes uitgetyped hoe je het spel kan spelen:

- Hier kun je het spel downloaden: http://www.gamershell.com/download_12978.shtml

– Nou, ondertussen kun je bij ubisoft een nieuw acount maken. https://secure.ubi.com/billing/default.aspx
    Dit moet je helaas wel met internet explorer 5 voor mac doen want safari pakt ie niet. Als je je acount heb gemaakt druk je op Add a Subscription en je acount voor Shadow Bane is geactiveerd.

– Als je shadowbane binnen hebt installeer je het, en daarna open je ShadowBane (dus niet MacXClient) Nu gaat ie updaten. Eerst een klein bestandje en daarna ongeveer 500 mb. Dus dit duurt even. Als ie klaar is druk je op het knopje ‘Crush’ en start je spel, of dubbelklik op MacXClient als het spel niet automatisch opstart.

– Nu kan je gewoon inloggen met je acount die je bij ubi hebt gemaakt. Veel plezier !

Bijdrager
    Peett-

Waar kun je registeren?

Bijdrager
    Timma

Staat boven gewoon uitgelegd.

Bijdrager
    Peett-

O ja :$ Hij gaat nu downloaden.

Bijdrager
    Timma

:lol:

Bijdrager
    Peett-

Ahh, hier baal ik van. Kom ik net thuis zie ik dat het een .exe bestand was :S Welke moet ik dan downloaden?

Edit: Ik zie het al;)

Bijdrager
    Timma

Ow ok:P
    Maar ehh, ik speel in de wereld ‘Vindication’ en het stadje ‘Valkirch’.

Bijdrager
    ganondorg

wat is btw het maximum level in dit spel? to gniet zo’n 20 level spel he?

Bijdrager
    KiDo

ziet er wel leuk uit, loopt een beetje traag op mijn emac, ik speel nu in dezelfde wereld als jij timma! misschien moeten we eens afpsreken, ik ben lvl 4 gister begonnen, snap er niet veel van, kan je ook quests doen? en is er een andere manier om snel geld te verdienen behalve met vechten?

Bijdrager
    Peett-

Hm, op mijn G3 doet hij het sloom.

Toch maar wat meer RAM voor verjaardag vragen:D

Bijdrager
    Timma

Heejj KiDo, ja moeten we ff doen he.
    Heb je skype ofzo?

Bijdrager
    Len

Erg leuk, maar het geheel is vreselijk buggy.

Allereerst krijg ik als er een nieuw chatbericht is een freeze van 1 seconde. Als veel mensen chatten staat het spel dus vast. Sluiten van het chatvenster lost dit op, maar ja, dat wil je toch wel hebben in zo’n spel lijkt me.

Ook slaagt dit spel er in OS X vast te laten lopen als je uitlogt (scherm wordt grijs), normaal zou ie dan uit moeten loggen maar nee, spinnende strandbal en de computer reageert nergens meer op.

Lage of hoge kwaliteit instellingen maken geen verschil. Heeft iemand anders hier last van?
    Al een keer opnieuw ge├»nstalleerd, lost niets op. Een 1.25 GHz MDD met 2 GB RAM zou zo’n spelletje toch makkelijk moeten kunnen draaien…

Bijdrager
    Timma

Dat crashen vind ik een bietje raar. Maar met da chat venster heb je gelijk.
    Heb ik ook op me Dual G5. Maar als je de channels wat filtert en alleen de channels joined die je nodig hebt is het ok:)

Bijdrager
    KiDo

ja timma, ik heb skype, ik ben sinds vanochtend trouwens eindelijk uit noob island:D ben een lvl 22 human warrior (ja human, speel het voor het eerst, dus dacht makkelijk te beginne) ik stuur je me skype wel via PM

Inactief
    Anoniem

cool, heb het spel liggen maar speelde het niet omdat je moest betalen toen.:D tijd om het uit de kast te halen:wink:

Bijdrager
    WebJ

Heb alle instructies gevolgd zoals op pagina 1 gegeven. Zodra ik het programma open opent Stuffit Deluxe zich met het bestand Macos.sit met als inhoud Miles 3D Software.m3d – Miles Carbon Library – Miles DSP.flt en Miles MP3 Decoder.asi

Het icoontje van het programma blijft bouncen maar daar stopt-ie naar een tijdje mee en het programma start verder niet op. Iemand tips? Ik kon er niets over vinden op de support site van Shadowbane.

Bijdrager
    Timma

Ik heb welles vaker gehoord dat stuffit deluxe kapot is.
    Misschien stuffit opnieuw installeren?

Bijdrager
    Paradiddle

Schop!

Dit spel is echt leuk speel t ook Timma en ik zitten in zelfde guild (1 van de betere) in server Mourning Cya

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ben ut ook ff aant downloaien:D

Bijdrager
    Timma

Cool, nog meer mensen die zich in het avontuur willen storten?
    Ik ben recruiter in een van de beste guilds op de server dus kan iedereen er in trekken.:)

Bijdrager
    chocolate

Cool spel ! Alleen heb ik de foute reso ingesteld en nu kank nergens opklikken , blaath

Weer alles herupdaten:(

Bijdrager
    Timma

Ga naar de folder Config in de shadowbane folder en delete Arcanepref.cfg.
    Dan staat ie weer op fabrieks instellingen.

Maar leuk dat je het speelt.. Ik zit op mourning server, jij?

Bijdrager
    Corneel

:x :x :x
    Waar kan je GRATIS registreren op fileplanet
    Ik heb alles wel gelezen maar ik kan het niet vinden
    *zucht*

Bijdrager
    Timma

Fileplanet werkt niet meer. hier kun je em ook downloaden: http://www.gamershell.com/download_12978.shtml

En je moet je gratis acount bij ubisoft registreren om die te kunnen gebruiken als inlog gegevens bij het spel : https://secure.ubi.com/billing/default.aspx

En als je er nog steeds niet uitkomt kun je me adden op skype: napster15. Help ik je der wel uit;)

Bijdrager
    RPGboy

dit lijkt wel een beetje op world of warcraft of niet?? alleen dan gratis, ik zag al iets over een human warrior, dat heb je bij WOW ook, speelt t ook lekker op een mac mini met 1gb geheuge??! (wow speelt daar wel goed op :$ )

Bijdrager
    Timma

Levelen, geld verzamelen, items kopen enzo is het zelfde als WoW.
    Alleen hier kun je in de hele wereld iedereen aanvallen. PvP is overal en guilds hebben in dit spel hun eigen steden die ze kunnen bouwen. Ook kun je oorlog voeren en de stad van de vijand plat branden.

Een ander gaaf aspect van het spel is dat de mogelijkheden van je character oneindig zijn. Elke dag worden er weer nieuwe combinaties van rassen, klassen en wapens ontdekt.

Als je wat hulp nodig hebt in het spel voeg me toe op skype: napster15 of stuur gewoon een PM op dit forum.

Bijdrager
    Tjeerd

Hmm.. ik weet niet of het de moeite waard is om te downloaden…

Bijdrager
    Timma

Tjeerd, heel snel muileh.
    Dit spel is de bom, elke minuut van je leven waard om te downloaden !

Bijdrager
    Paradiddle

Ja jongen dit spel is helemaal te geeeeeekkk

Tim heeft een eigen stad 8)

Maar dit spel is eigenlijk best een aanrader t ziet er wat brak uit maja dat heeft ook wel wat.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.