13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

MM geeft Apple cadeau ideeen.

Ik was net sinds een lange tijd weer eens in de MM in Eindhoven.
    In de Appleshop alles als vanouds, netjes, rustig, schoon en de welbekende cleane look.
    Echter rond de Appleshop de welbekende stapels met schreeuwerige prijskaartjes en zo voort.

Het leuke van een aantal van deze stapels was echter dat dit Apple producten waren.
    De MM denkt blijkbaar met ons mee deze aankomende kerst en wil graag dat er Apples onder de boom terecht komen.
    Ik noem even op:

MacBook Air: 1349
    MacBook Pro 133. 1349
    MacBook White 402A. 799
    MacBook White 403 1029
    MacBook Black. 1049
    M$ Office. 119
    iMac 323 *special* 1049 (meer RAM en grotere HDD)

Ik was blij verrast en heb mezelf (dochtertjes) getrakteerd op 2 zwarte MacBooks. Zal ik nog even terug gaan voor die Special?

Bijdrager
    Local Hero

Het zijn oude modellen en deze prijzen zal je tegenkomen bij elke Apple winkel in Nederland, is niet zo bijzonder….Is geen actie van de MM, maar gewoon de normale prijsverlagingen van Apple. Dit doen ze altijd bij oude modellen! En eerlijk gezegd zou ik dit nooit bij de MM kopen, slechte ervaringen mee…..De kennis en service is echt bedroevend :wink:

Maar veel plezier met je aankopen!

Bijdrager
    coootju

Maar als je toch aan het strooien bent met macbooks……. Kom maar op!

Bijdrager
    koekiewous

@ Local hero

De kennis en service is juist uitstekend bij deze MM.
    Apple zit hier namelijk zelf met een paar vierkante meter in.

1st dacht ik dat het tijdelijk was, maar volgens mij heeft Apple eigen shops geopend in sommige MM’s want deze zit er zeker al een jaar.

@ coootju

Als ik het kon dan zou ik het doen. Ik vind echt dat iedereen een MacBook of iMac verdiend.

Bijdrager
    Local Hero

Oke, dan heb ik niks gezegd….Maar dan blijft het een actie van Apple en niet van de MM! Bij ons in de MM zou ik echt nooit wat kopen….

Bijdrager
    Afroman

Het verschilt zeker per Media Markt.

De Media Markt in Den haag zuigt zwaar. Ze deden erg moeilijk over mijn Mighty Mouse. Toen vroeg ik de manager en pas na een half uur waren ze het eens dat mijn muis vervangen mocht worden.(Was dik binnen de garantie, en ik had het factuur bij me.)

Bijdrager
    koekiewous

Wat onderzoek brengt licht in de duisternis.
    Ik vond dit op de site van Apple. http://www.apple.com/nl/buy/shop/

Breng vandaag een bezoek aan de nieuwste Apple shop en ontdek waarom je nieuwe computer een Mac zou moeten zijn.

Doe meer met een Mac.
    Macs zijn ontworpen om jou de dingen te laten doen die je met een computer thuis wilt doen: fraaie boeken voor op de koffietafel maken, dvd’s in Hollywood-stijl produceren, direct videochatten met je vrienden, je verhalen delen met de wereld in een blog, geweldige muziek maken – of een combinatie hiervan.

Apple shops zijn speciaal ontworpen om jou te laten zien hoe dat moet.
    De deskundige medewerkers van de Apple shops kunnen je rondleiden door het volledige assortiment Apple desktops en notebooks, waaronder de bekroonde MacBook, MacBook Pro en iMac, en een scala aan software en accessoires voor de Mac. In een Apple shop weet je zeker dat je de Mac vindt die bij jou past.

Speciale uitnodiging.
    In Apple shops worden geregeld verschillende demonstraties gegeven waarbij je alles leert wat je over de Mac moet weten, en waarbij je kunt zien hoe eenvoudig het is om indrukwekkende creatieve projecten te maken. Deze demo’s zijn een uitstekende manier om te ontdekken waarom zo veel mensen overstappen op een Mac.

We hopen je snel te zien.

http://www.apple.com/nl/buy/shop/

Bijdrager
    koekiewous

Zelfs Yooph linkt er naar. http://www.yooph.nl/resellers/

Bijdrager
    Soulshaker

Ik weet nu niet ofdat dit er verschil is tussen Belgische en nederlandse mediamarkten , maar de MM in hasselt is goed , en als er iets mis word dit zonder problemen afgehandeld, de mensen die daar werken zijn vriendelijk en proberen u te helpen als je vragen hebt, goede winkel

Moderator
    Rivanov

Het Apple gedeelte in de MM Eindhoven is speciaal van Apple. Staat ook een officiele Apple verkoper. En niet zo’n pipo van de MediaMarkt zelf.

Bijdrager
    koekiewous

Inmiddels hebben ze daar de vorige MacBook Pro weer voor €1349,- :P

Bijdrager
    Appleseed
    ”koekiewous”

Da’s toch EUR 100 mee dan tijdens Apple Mania toen ik mijn MBP bij MM Eindhoven kocht.

Bijdrager
    koekiewous
    ”Appleseed”
    ”koekiewous”

Da’s toch EUR 100 mee[color=red]r[/color] dan tijdens Apple Mania toen ik mijn MBP bij MM Eindhoven kocht.

Mazzelpik

:wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.