8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sibold

MM Dreamweaver weer aan de gang krijgen…

Het begon zo:
    Na een systeem-crash (h el e m a a l niet fijn) OSX op G5 door een of ander vaag font van een klant werkt Dreamweaver niet meer. OS opnieuw geinstalleerd, bijgewerkt t/m de laatste up-date, Dreamweaver opnieuw geinstalleerd, niet werken. Ge-uninstalled (pref verwijderd, p-list bestanden weggegooid mbv bevriende helpdesker), nog steeds niet werken.
    Stoute schoenen aangetrokken en Dreamweaver geinstalleerd op testmasjien Imac G4 (met Tiger) en ja hoor draaien…!

Maar hoe krijg ik Dreamweaver weer aan de gang op mijn G5 (10.3.9)… want werken op een Imac is echt niet fijn!
    De gouden tip wordt beloond met een appel-taart… al moet ik hem opsturen…

Bijdrager
    patrick68

Weet je zeker dat je al je bibliotheekbestanden hebt weggegooid? Macromediaprogs zetten plist bestanden in verschillende bibliotheken.

Bijdrager
    Sibold

Yep.
    Heb daarna nog twee heren over de vloer gehad die het ook niet meer wisten… en het is mij inmiddels ook een g r o o t raadsel :cry:

Bijdrager
    apenstaartje

Om welke versie van Dreamweaver gaat het?

Geeft Dreamweaver zelf nog een melding?

Is de gebruiker bij welke Dreamweaver wordt gestart de (admin) gebruiker door welke Dreamweaver geïnstalleerd is? Zo nee, start Dreamweaver eens op met die (admin) gebruiker, werkt het dan wel?

Zou je kunnen kijken of er in de logs nog meldingen worden genoteerd (in de hulpprogramma’s map staat het progje ‘Console’, hiermee kun je deze logs bekijken).

Deze mogelijke oplossing al geprobeerd?
    http://www.macromedia.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_18933

Bijdrager
    macphreak.e

BEDANKT APENSTAARTJE!!!!!!

Bijdrager
    Sibold
    ”apenstaartje”

Deze mogelijke oplossing al geprobeerd?
    http://www.macromedia.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_18933

Aha… dit zijn idd de verschijnselen die ik ook heb… ga er vanmiddag weer mee verder, nu nog te vroeg 8) ‘k laat weten hoe het afloopt!

Bijdrager
    wdevelter

er is een ‘hotfix’ uitgekomen voor Dreamweaver MX 2004 na de release van Tiger. Zorg dat je die installeert ! Is te vinden om de website van dreamweaver: HotFix_OSX_Upgrades_1.039en

Bijdrager
    Sibold

En opgelost, niet door de hotfix.

Durf het bijna niet te vertellen… hoe het wel weer aan de gang gekregen is.
    Met een ANDERE installatie cd en serienummer… je klooit eens wat, je probeert eens wat… raar hoor… heel raar….
    Vraag ik me nog steeds af waarom de oude cd wel onder Tiger te installeren valt, life’s a mys(t)erie…:evil:

Bedankt voor de reacties!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.