8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iBooker

MM Arena heeft onverwacht mini’s op voorraad

Was net (donderdagavond) in de MediaMarkt Arena, zag ik toch
    een aantal (10-20) iPod Mini’s gewoon liggen, zelfs een paar zilveren.
    Buitenkansje voor mensen uit de regio A’dam?

Bijdrager
    HSL

in utrecht liggen er ook gewoon click weels en mini’s hoor.. waarom zou dat een buitenkansje zijn?

Bijdrager
    WebJ

Omdat ze misschien hartstikke populair zijn en ze zo goed als niet meer verkrijgbaar zijn…

Bijdrager
    HSL
    ”WebJ”

Omdat ze misschien hartstikke populair zijn en ze zo goed als niet meer verkrijgbaar zijn…

ow,.. in utrecht en groningen liggen ze nog gewoon bij de dixons en media markten..
    in utrecht hebben ze hem zelfs bij veel “apple” winkels.

Bijdrager
    Uxmal
    ”HS-L”
    ”WebJ”

ow,.. in utrecht en groningen liggen ze nog gewoon bij de dixons en media markten..
    in utrecht hebben ze hem zelfs bij veel “apple” winkels.

Echt niet, vandaag geweest en nergens hoor :oops:

Bijdrager
    HSL

mhmm,… eergister stonden er nog zeker een stuk of 50 ipod mini’s bij de MM in utrecht.
    dan zijn ze dus idd wel erg populair…

waren ze bij staffhorst ook allemaal weg? daar hadden ze er ook een hoop staan op dinsdag.

Bijdrager
    pch
    ”HS-L”

mhmm,… eergister stonden er nog zeker een stuk of 50 ipod mini’s bij de MM in utrecht.
    dan zijn ze dus idd wel erg populair…

waren ze bij staffhorst ook allemaal weg? daar hadden ze er ook een hoop staan op dinsdag.

In Utrecht ALLES uitverkocht!!!

Gr.Paul.

Bijdrager
    Rudy-M

Ik was vandaag in de Media Markt Arena. Er liggen nog steeds iPods en iPod Mini’s. Ik heb alleen niet opgelet wat voor kleuren er nog lagen van de Mini.

Wat me wel opviel, is dat ze een aparte stelling voor accessoires voor de iPod hebben. Het is ongeveer 2 meter lang en heeft het Apple logo meerdere keren erboven. Ze hebben ook iSkins voor zowel 3G en Mini.
    Als je de zaak binnen komt, rechts aan de roltrappen (naast de roltrappen blijven) voorbij en dan aan je linkerkant.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.