10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

Mkv –> Apple Tv lukt op geen enkele manier

Beste mensen,

Ik heb een Mkv film, 1080p en wil deze omzetten naar Apple tv formaat.
    Nu heb ik de meeste programma’s geprobeerd, geen enkele geeft resultaat.
    VideoDrive crashed, roadmovie crashed, visualhub doet het niet mkv tools geeft me heel gekke uitkomst, quicktime Pro 7 met Perian geeft enkel een groen beeld… Oh ja, Handbreak deed het wel, maar die geeft me echt belabberde kwaliteit. Mkv = 14gb, Handbreak gaat naar 1.8gb.

Iemand nog een idee hoe ik deze film om kan zetten? Normaal krijg ik het altijd wel voor elkaar.
    Heb alle topics rond mkv en Apple tv doorgespit, niets gevonden dat me hierbij helpt.
    Alvast bedankt
    Jonas

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    chonazz

Kan je me dan ook uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik zit maar te pielen en te doen maar m’n resultaat wordt er niet beter op.

Jonas

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Rolf

weinig steun hier. Je kunt het bestand wel mooi bekijken op VLC, maar vanuit VLC een mkv exporteren is mij ook nog nooit gelukt…..laat staan op mijn ATV krijgen…..

Bijdrager
    McHank

ik heb goeie resultaten met videomonkey. Erg makkelijk te bedienen. Gooi maar eens in Google!

Bijdrager
    KarelWillem

Weinig steun hier?:confused:

De oplossing staat recht boven je. Hoeveel meer steun wil je?

Moderator
    unSOUND

En anders gebruik je één van de presets uit dit topic:

Beste videoconverter voor ipad

Die zijn weliswaar bedoeld voor de iPad, maar zouden ook op de AppleTV moeten werken. Tevens leg ik daar van een aantal instellingen uit wat ze doen, wat het zelf maken van instellingen ook makkelijker maakt.

Bijdrager
    paulhek

Nooit problemen mee. Gewoon handbrake gebruiken, Apple TV preset kiezen en vervolgens beeldformaat (picturesize) wijzigen naar 1280 x 720 oid. Werkt altijd en dan heb je een mooie HD film.:)

Bijdrager
    chonazz

Hartelijk dank allemaal. Converteren duurt even dus ik laat nog weten welke oplossing de beste is geweest.

Jonas

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.