7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    stefster

mixen importeren in itunes!!!!!

beste mensen,
    ik heb een vraagje over het importeren van zogenaamde mix cd’s. cd’s die een lange mix zijn maar wel geknipt zijn in bijvoorbeeld 10 nummers. als je m afspeeld is het wel een lange mix. ik heb m geimporteerd naar itunes om m over te zetten naar mijn ipod. bij de voorkeuren staat overvloeien aan maar op een of andere manier geeft de ipod toch een stop van het ene naar het andere nummer. heeft iemand hier wat tips over of een oplossing voor hoe je de nummers als mix blijft houden?

thanks!

Bijdrager
    Roggie

De iPod doet in tegenstelling tot iTunes niet aan ‘overvloeien’. Als je die hele cd naadloos wilt beluisteren zul je hem als één enkele audiofile moeten importeren.

H

Bijdrager
    stefster

oke thanks maar hoe importeer je 10 tracks las een audiofile?

Bijdrager
    Roggie

Door die 10 tracks aan elkaar te plakken in een audiobewerkingsprogramma of misschien makkelijker door de cd af te spelen en op te nemen op je harde schijf.

H

Moderator
    unSOUND

Het kan al bij het importeren in iTunes,

gooi je CD erin, selecteer alle nummers en kies bij geavanceerd voor “voeg CD tracks samen” kies nu voor “converteer naar mp3” en je hele mix CD wordt als 1 mp3 naar je iTunes gekopieerd.

:wink:

Bijdrager
    stefster

dank je!

Moderator
    unSOUND

Graag gedaan! :)

Schrik niet als je iPod een beetje raar doet bij het doorspoelen… de iPod heeft een cache van 20 minute, dus als je mix langer is dan 20 minuten gaat ie zonder buffer doorspoelen, en klinkt het allemaal wat anders…

Maar hij zal hem zonder problemen spelen! [ik heb zelf complete mixen van 80 minuten op mijn iPod staan, zonder problemen.]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.