4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    sachavn

mix vibes voor op een mac

beste leden

ik heb me deze week mix vibes online gekocht waar er op de webshop stont dat er ook een mac versie zou megeleverd worden tot ik deze ontvangen heb waar er dus geen mac versie bij geleverd was ik ben dan verder gaan zoeken maar volgens wat ik kan terug vinden is de bij geleverde hardware niet compatible met een mac mijn vraag is nu is er oplossing vlgens jullie buiten een duolboot

info over mixvibes : http://www.mixvibes.com/site/pageeng/page.php?x=mv7dvspack

mvg

sacha

Bijdrager
    iJoost

Mmm… Er staat toch vrij duidelijk “This application is only Windows supported”. Had je dat gemist dan?

Anyway, BootCamp, Parallels en VMWare zijn de mogelijkheden om Windows te draaien op je Mac. Er zijn ruim voldoende draadjes over het onderwerp. Dus ik schat dat je alles wat je weten wilt met de zoekfunctie van dit forum wel kunt vinden…

Bijdrager
    Art-art

Ik ben wel een beetje verbaasd dat de hardware niet compatible is.
    Ik heb nog niet zo lang geleden een DJ op een MBP in de weer gezien met de 2e set: DVS PACK MK2. Hierin zit volgens mij dezelfde hardware n.l. de U46MK2.
    Suc6

Moderator
    Night

De “gewone” Mixvibes is niet OSX compatible; je moet hiervoor de Mixvibes Cross hebben.

Minimum Specs

Windows XP SP2 or Windows Vista
    Pentium 4, 2 GHz (or equivalent)
    512 Mo RAM
    Screen 1280×800

Mac OS X 10.4
    Intel Core Duo, 1.83 GHz
    512 Mo RAM
    Screen 1280×800

Download de demo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.