12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    GADGETFREAK

Miuro iPod robot

hallo iedereen (ik ben nieuw hier)
    ik ben vie youtube verliefd geworden op de MIURO ipod robot
    naruurlijk is hij weeral niet te koop in europa…dus zou ik hem graag in japan bestellen via CSOUT
    voor 949 euro
    is er iemand die al iets in japan gekocht heeft en wat zouden de extra kosten zijn hier bij de duane?

ik hoop natuurlijk dat de display van de miuro ook in engels ipv japans kan gezet worden (verkoper kon er niet op antwoorden)

na 10 dagen zou hij hier al zijn ,,,,,,??????

zou ik het wagen?

Bijdrager
    Yaris

Een paar plaatjes:

Zie hem in actie in http://www.youtube.com/watch?v=ekr7L7jpgKk

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Zelden zo’n ongelooflijk nutteloos gadget gezien voor zoveel geld.

Voor 1000 euro je iPod in het rond laten slingeren. Héél leuk ja.

Bijdrager
    SL

http://www.youtube.com/watch?v=Y5TlcBDe2nU&mode=related&search=

In dit filmpje op YouTube kan je zien dat het menu ook in het engels kan. Je kan blijkbaar ook muziek draadloos vanaf je Macbook of iMac,… afspelen.
    Sony komt ook met iets dergelijks op de markt.. de Sony Rolly

Bijdrager
    GADGETFREAK

hij is besteld bij audiocubes in japan en de banktranfser is ook al bevestigd ..;dus nu normaal een 10 tal dagen wachten denk ik (komt met ups)
    ben ook benieuwd wat ik zal moeten betalen aan taksen om dit in te voeren????
    wachten is lastig :x

Bijdrager
    GADGETFREAK

hij is eindelijk binnen
    amaai de taks was nie nieks : 216 euro moest ik betalen aan invoertaks – btw
    en ze hadden hem vast gehouden 5 dagen bij de duane zaventem ondat er geen faktuur bij zat…toen moest ik betaalbewijzen doorfaxen en zo lieten ze hem door ….
    dat is hem :
    http://www.youtube.com/watch?v=MDJ2i9dBZ7I

is wel zeer goede klankkwaliteit….maar die japanse software is nie alles zulle!!

Bijdrager
    Cenobyte

Leuk geinig ding, maar 1000 Euro??? :sealed:

Bijdrager
    andre-nl
    ”KarelWillem”

mijn woorden …

Andre

Inactief
    Anoniem

Meest onzinnige gadget ooit… maar zolang jij er blij mee bent. :sealed:

Bijdrager
    Ragbak

Veel geld voor zo’n dock, volgens mij laadt hij je ipod niet eens op:-) wel een leuke toy om je kat of hond mee doof te toveren.

Show me heaven optreden vond ik wel heel goed Geert (heb wel zonder beeld gekeken, vond het een beetje 2much), maar zang erg goed!

Bijdrager
    KarelWillem
    ”andre-nl”
    ”KarelWillem”

mijn woorden …

Het kleine zusje van dit ding is zelfs nog een ietsepietsie spannender en een stuk goedkoper.

Leg me nu eens uit wat er leuk is aan dit apparaat?

Bijdrager
    GADGETFREAK

wat hij allemaal kan:ja hij laad wel uw ipod op ! muziek beluisteren via ipod ofstream muziek van uw mac naar miuro…internetradio,hij komt u smorgens wakker maken met de gewenste muziek,hij zoefd mij achterna naar de badkamer en naar de keuken enz… en speeld in elke kamer andere muziekkeuzes…als je s’avonds in de zetel zit druk je op de rc of de pc en hij zoefd naar je toe om dan uw gewenste avondmuziek te spelen (en eventueel te swingen)…ook via uw iphone zal hij kunnen bediend worden en er komen nog veel functies bij (beloven ze bij zmp)
    (ps bedankt voor het zang-complimentje en ja ik leef me wat te veel in als ik jodel he….kweet het…het is daarom dat ik het bij youtube hou…lol)
    :D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.