7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    zoetvalk

Mitsubishi XD530E koppelen aan MBP 2011

Heeft iemand een idee hoe ik mijn MBP (2011) wireless kan koppelen aan een Mitsubishi XD530E beamer. Mijn MBP ziet het wireless netwerk staan van de beamer, koppelt maar daarna weet ik niet hoe de inhoud van het scherm via de beamer te zien. De beamer zelf geeft aan dat ik een login code moet invoeren doch ik vraag me af of dat meer voor windows bedoeld is. Mis ik wellicht wat software of is het veel simpeler dan dat. Via systeemvoorkeuren en detecteer beeldschermen wordt de XD niet gezien.
    Wie weet raad?

Bijdrager
    zoetvalk

Het is nu eind februari 2012 en het probleem bestaat nog steeds. Ik probeer het nog maar een keer in de hoop dat er iemand voorbijkomt die weet hoe het probleem kan worden verholpen.

Bijdrager
    zoetvalk

En op 16 maart 2012 is het nog steeds een probleem. Is er nu niemand die raad weet?

Bijdrager
    KarelWillem
    zoetvalk op 17 augustus 2011

…Wie weet raad?

Mitsubishi?

Bijdrager
    TheBigZ

Pagina 20 onderaan.
    http://www.aboutprojectors.com/pdf/mitsubishi-xd530e-manual.pdf

Deze beamer heeft ook een DVI input die je kunt gebruiken.

Bijdrager
    cids

Als ik de handleiding lees dan zie ik staan;

“Precaution for Macintosh
    The wireless function of the projector is not available on Macintosh computers.”

Inderdaad pagina 20 onderaan…

Bijdrager
    zoetvalk

Eindelijk, ik ga met de handleiding aan de slag en een DVI kabel proberen. Nu maar hopen dat 2 meter geen probleem is nu draadloos niet kan. Bedankt in ieder geval.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.