8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    OSXHIHI

Mission control doet raar

Wat me sinds kort opvalt is dat als ik MS activeer wanneer ik 2 vensters open heb staan het zich heel raar gedraagt
    Je ziet het onderste icoon nieteens.. Je ziet de spaces niet… en het ene ene icoon verschijnt ineens midden op het andere venster.
    zodra ik 3 dingen open heb staan doet ie wel weer normaal:

Is dit nou een bug of is mission control gewoon echt onhandig?

Groetjes. (:

Bijdrager
    AppleStef

Het is iig niet de bedoeling dat het zo doet. Bij mij doet het normaal.

Bijdrager
    CedricH

Bij mij haalt hij soms ook eens zoiets uit maar niet altijd en bij verschillende aantallen vensters. Het is waarschijnlijk nog een bugje ergens in Mission Control…

Bijdrager
    Jan G

even een triviale vraag.

Waar is je Dashboard?

Bijdrager
    AppleStef

@Jan G

Je kunt instellen dat het geen aparte space is zoals in SL.

Dat UITvinken en je hebt het ook:

Bijdrager
    iep

Dashboard wordt dan weer zoals in voorgaande OS X versies (en dat is imo een stuk prettiger). Verder geldt dat Mission Control in principe in 2 delen gedeeld zou moeten zijn: het bovenste gedeelte voor de spaces (en de fullscreen apps/windows die in een eigen space zitten) en het onderste gedeelte voor Exposé. In voorgaande OS X versies kwam het ook wel eens vaak voor dat schermen niet netjes zoals de rest in Exposé werd weergegeven maar er gewoon overheen gelegd werd. Dit lijkt bij jou in Lion ook het geval te zijn. Exposé probeert trouwens wel de vensters daar te plaatsen waar ze ook op je scherm stonden. Het kan zijn dat ie ze daarom zo achterlijk neerzet. Bij mij schuift ie ze echter naar een plek waar het vrij is en laat daarbij het spaces gedeelte vrij. Lijkt mij dan ook een bug.

Bijdrager
    rbrtbklr

Bij mij verdwijnt de hele bovenste gedeelte. Weet iemand een mogelijke oplossing?

/uploads/community/36fdbbeaa185c04cb598bffcad9b3cccd9b7d027_0.jpg

Bijdrager
    GastonM

Dit probleem heb ik ook gehad, maar is bij mij sinds de 10.7.2-update opgelost.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.