-
Q:
Mission control doet raar
Wat me sinds kort opvalt is dat als ik MS activeer wanneer ik 2 vensters open heb staan het zich heel raar gedraagt
Je ziet het onderste icoon nieteens.. Je ziet de spaces niet… en het ene ene icoon verschijnt ineens midden op het andere venster.
zodra ik 3 dingen open heb staan doet ie wel weer normaal:
Is dit nou een bug of is mission control gewoon echt onhandig?
Groetjes. (:
@Jan G
Je kunt instellen dat het geen aparte space is zoals in SL.
Dat UITvinken en je hebt het ook:
Dashboard wordt dan weer zoals in voorgaande OS X versies (en dat is imo een stuk prettiger). Verder geldt dat Mission Control in principe in 2 delen gedeeld zou moeten zijn: het bovenste gedeelte voor de spaces (en de fullscreen apps/windows die in een eigen space zitten) en het onderste gedeelte voor Exposé. In voorgaande OS X versies kwam het ook wel eens vaak voor dat schermen niet netjes zoals de rest in Exposé werd weergegeven maar er gewoon overheen gelegd werd. Dit lijkt bij jou in Lion ook het geval te zijn. Exposé probeert trouwens wel de vensters daar te plaatsen waar ze ook op je scherm stonden. Het kan zijn dat ie ze daarom zo achterlijk neerzet. Bij mij schuift ie ze echter naar een plek waar het vrij is en laat daarbij het spaces gedeelte vrij. Lijkt mij dan ook een bug.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.