10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Appledude

Mission Control: apps gaan door elkaar komen te staan

is het natuurlijk dat de programma’s in Mission Control steeds door elkaar komen te staan ik heb er veel last van zo niet weet iemand hoe ik dat kan veranderen zo dat ze op een plek blijven alvast bedankt

Bijdrager
    SanderTreur

Kan je misschien een screenshotje maken? (cmd + shift + 4, daarna verschijnt ie op je bureaublad). Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld namelijk. Als je veel vensters hebt wordt het inderdaad wat minder overzichtelijk.

Bijdrager
    Appledude

toevoeging: al mijn geopende apps zoals safari en photoshop staan geordend in mission control maar bij een volgende keer met de zelfde apps staan ze omgedraaid

Bijdrager
    Appledude

helaas kan geen foto maken in Mission control

Bijdrager
    SanderTreur

Je kan gewoon een foto maken. Als je cmd + shift + 4 doet veranderd je muis naar een kruisje. Met dat kruisje kun je het gebied waar je een screenshot van wil hebben markeren.

Bijdrager
    SunKeeper

Lastig he? Daar hebben ze nu die Systeemvoorkeuren voor uitgevonden.:wink:

Systeemvoorkeuren > Mission Control, deze uitvinken.

Bijdrager
    Kdingo

@SunKeeper even helemaal buiten het onderwerp: hoe kom je aan die plaatjes van vensters uit Mac OS? Het is geen screenshot volgens mij want er staat geen achtergrond bij… Zie ze overal op internet…

Bijdrager
    stavos

Het is wel een screenshot. Onder Mac OS X zijn er meerdere mogelijkheden om screenshots te maken.

Bijdrager
    wouter57

Doen wat SanderTreur zegt in zie het voorbeeld

Bijdrager
    Appledude

@sunkeeper mijn vraag is beantwoord

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.