4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rkuijpers

missing links

collega maccers,
    het volgende:

Ik hb in de auto een ingebouwde mediaplayer alwaar ik dus ook een in mijn geval Ipod Shuffle kan aansluiten. Werkt op zich prima, het is alleen zo dat de media player werkt met Windows prog.
    Je snapt het al, niet alle bestanden worden door de player opgepikt en dat zijn uiteraard de niet windows standaard formaten.

Dit zou betekenen dat alle itunes songs in mp3 formaat moet worden gecodeerd. Het gekke is eigenlijk dat dit zo moeten kunnen, maar……die mediaplayer heeft ook nog moeite met door Itunes gecodeerde muziek! maw als je de info opvraagt en er staat dat het een mp3 bestand is maar door itunes gecodeerd, dan krijg ik hem niet uit de Ipod via de auto. Rechtstreeks vanuit de Ipod gaat uiteraard wel.

Iemand enig idee hoe je ditkan omzeilen? Ik denk dan aan een aparte map voor de shuffle waarin de liedjes allemaal wordengecodeerd naar mp3 maar….dan wel met een goede codering, dus niet een itunes codering.

gr
    Rini

Bijdrager
    gretver

Probleem lijkt mij niet in de codering te zitten, maar de manier waarop de muziek op de ipod geplaatst is. Als je de muziek uit je itunes kopioeert en gewoon met Finder op je ipod kwakt zal het waarschijnlijk wel werken. Dan gebruik je in wezen de ipod als memory stick. Je radio kan de bestanden dan wel vinden.

I

Bijdrager
    CalmCruiser

klopt mp3 is mp3 en er zijn volgens mij geen aparte coderingen. Het zal wel iets anders zijn.

BTW wat is een ingebouwde mediaspeler eigenlijk?

Bijdrager
    rkuijpers

Ik heb de nieuwe Fiat Grande Punt en die heeft een USB aansluiting ingebouwd. Dat bedoelde ik met ingebouwde mediaplayer. Aansluiting zit in het dashboardkastje.

Ik ga eens proberen zoals voorgesteld.

gr

Rini

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.