5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    stfo

Mislukte update: iphone gaat niet meer aan

Hallo

Ik heb nog nergens het antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Ik heb gisteren mijn iphone 4s ge-update (naar 8.2, was ik nog vergeten). Maar hij reageerd nu niet meer en geeft zwart beeld.
    Het enige wat hij nog doet is om de 10 seconde even trillen of geluid maken als hij aan de lader hangt (hangt van de mute knop af, daar reageert hij dus nog op).
    Ik heb hem al hersteld, dat lukt gewoon en hierbij geeft hij wel beeld maar het lost mijn probleem niet op. Ook geeft itunes na het herstellen aan dat ik mijn pincode moet invullen, als ik mijn simkaart er dan uit haal zegt hij dat er een simkaart in moet.

Ik heb geen idee meer wat het kan zijn: gisteren deed hij het nog, het beeld werkt bij het herstellen en de batterij is volgens mij ook nog goed.

Hebben jullie nog ideeën of oplossingen?

Bijdrager
    Targaryen

Hey,

Zet je iPhone eens in DFU-modus. Probeer hem dan eens te herstellen. Hoe je dat doet zie je hier.

Ook geeft itunes na het herstellen aan dat ik mijn pincode moet invullen, als ik mijn simkaart er dan uit haal zegt hij dat er een simkaart in moet.

Als iTunes vraagt om je pincode, waarom haal je dan je simkaart uit je telefoon? Vul gewoon je pincode in en vul je gegevens in op je telefoon. Dan verdwijnt vanzelf de vraag in iTunes. Het best kun je eerst je telefoon van iTunes loskoppelen als je update voltooid is. Dan vul je je pincode in op je telefoon en je inlogcode (of wat je ook gebruikt om de toegang tot je telefoon te verzegelen).

Bijdrager
    JailbreakLover101

stfo, je moet je simkaart eruit nemen en in een andere gsm steken. Je moet de code eraf halen en dan kan je op iTunes.

Bijdrager
    sabbas

Haal de simkaart eruit, schrijf de pincode op een papiertje, zet de simkaart er weer in, en vul de pincode in door middel van dat papiertje. Zo makkelijk is het.

Bijdrager
    Niels

Geven even je pincode invullen, anders kun je een iPhone namelijk niet activeren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.