6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Macinzon

Mislopen artikelen door foutieve doorlink?

Dag,

Ik heb dit probleem of deze ‘fout/bug’ al gemeld in het Nieuwe OMT site 2018 topic en gemeld via het formulier. Maar aangezien er niet op gereageerd is en het niet nog veranderd is meld ik het hier nogmaals..

De artikelen op de website zijn ingedeeld in verschillende categorieën zoals nieuws, apps, gadgets etc. (zie menu van OMT). Als je op de homepage komt van OMT staan al deze verschillende artikelen mooi samen op volgorde van publicatie. Als je dan oudere artikelen wil lezen kan je naar pagina 2 door onder aan de pagina op ‘meer nieuws’ te klikken. Echter linkt deze knop je door naar onemorething.nl/nieuws/page/2/. Hij linkt dus door naar een pagina met alleen maar nieuws artikelen en niet een pagina met artikelen van alle categorieën samen. Hierdoor kan je dus een aantal publicaties (die niet tot categorie nieuws behoren) mislopen tenzij je specifiek boven aan de website filtert op die categorieën (apps, gadgets etc.).

Zie deze plaatjes ter illustratie.

Naar mijn idee is dit een fout in de website. Of zie ik dit verkeerd?

Mvg,

Mac

Bijdrager
    Shmoo

Naar mijn idee is dit een fout in de website. Of zie ik dit verkeerd?

Dat zie je helemaal correct maar de ‘developer’ maakt al 86 uur per week (niet dat wij daar iets van merken).

Volgens mij hebben ze helemaal geen developer in dienst maar is dat iemand die ze van de reclassering krijgen en die zijn taakstraf komt uitzitten. Daar lijkt het namelijk veel meer op, qua zichtbaarheid en productiviteit. 🙂

Bijdrager
    sedikit

En hoe lang ontbreekt nu al “Bewerken” niet, onder je eigen reactie?….. Een enkele keer is die mogelijkheid er wel, maar meestal niet. Ook al vaak over geklaagd. Helpt allemaal geen donder.

Edit: als je over de duivel spreekt, trap je hem op z’n staart. Nu staat “Bewerken” er weer eens wèl onder.

Moderator
    Pete.Z

Er wordt serieus nog steeds gewerkt aan het verbeteren van de site en het forum, alleen draait de testversie van het hele spul niet hier. Of dat jammer is of niet weet ik niet,overigens.

Bijdrager
    sedikit

@pete.Z

De ellende is dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Je kunt klagen tot je een ons weegt. Bij wie kan dan wèl terecht geklaagd worden? De meeste gebreken duren al meer dan een jaar, en even zo lang krijgen we te horen dat er aan gewerkt wordt. Al dat gedoe met “Nieuws”, “Meest gelezen” enz, kortom het hele home-venster, gaat onderhand wel een beetje lachwekkend worden. Zeker in vergelijking met de gebreken bij de rest. Bij de buren, veel soberder, vooral minder pretentieus, en een veel kleinere “staf”, valt misschien iets te leren. Daar werd de hele site een tijdje geleden in no-time herbouwd, zonder bugs:

https://www.macfreak.nl/

Bijdrager
    Shmoo

Waar draait dat dan, op Panama of de Bahama’s?

Kom nou toch, wie proberen jullie hier nou serieus voor de gek te houden. Het enige dat draait is zijn bureaustoel.

View post on imgur.com

🙏 Neem dit meisje aan!  Zet haar met een livestream op de homepage, laat Raymon, (voor haar veiligheid) koffie of thee voor haar halen en de rest van de jongens gaat de ramen wassen of de knopen uit hun veters proberen te halen.  Dat levert zeker weten meer op dan 12 medewerkers van dat Superheldenteam bij elkaar.

View this post on Instagram

'In The End by Linkin Park' #tribute

A post shared by Josie Stickdorn (@josiestickdorn) on

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.