7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mijnpodje

Miskoop

een goedenavond,
    Ik heb pas geleden mijn I talk binnengekregen, maar helaas werkt dit ding niet op mijn Ipod mini … beetje mijn schuld beetje ipod store schuld .. maar goed is het mogelijk om je ipod zo te tunen dat je de firmware van een ipod 40 gig er op kan zetten??

of kan ik beter een email sturen naar apple om te zeggen dat zei verkeerde info geven op de site ;
    http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/FF7ZzrYOzeN42OULc9RIQI3Wvfa/2.PSLID?mco=9460DC9C&nplm=T9635
    Ik keek namelijk alleen bij NB ..,. :x

Gr.

Bijdrager
    Moode

Het is misschien beter om te vragen de aankoop ongedaan te maken, zonder ze te beschuldigen van onhandigheid in de tekst.

Bijdrager
    PietjePuk

Dat zal niet gaan, de firmware van de iPod is zogoed als onaanpasbaar. I’m srry

Bijdrager
    icecream

Helaas pindakaas!

Bijdrager
    Mijnpodje

dat dacht ik al .. wel jammer:x zijn er wel andere dictafoons die wel compatible zijn met de mini?

Inactief
    Anoniem

Vergisssen is menselijk. Gewoon terugsturen binnen 14 dagen (zie hier), je geld terugkrijgen, en een andere kopen.

Bijdrager
    HSL
    ”Mijnpodje”

dat dacht ik al .. wel jammer:x zijn er wel andere dictafoons die wel compatible zijn met de mini?

nee, de mini kan niet opnemen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.