12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Frontrow

Nekkramp

Bijdrager
    KarelWillem

Behalve Go Beyond iTunes zie ik daar nou werkelijk helemaal niets nuttigs tussen staan.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Leuk dat dit nu naar Front Row komt, maar ik blijf bij Boxee :lol:.
    Boxee is ten eerste gratis, en heeft al deze functies. Natuurlijk kan je ook binnen Boxee apps installeren om extra mogelijkheden toe te voegen. Er zijn ook andere media centra die deze mogelijkheden bieden tegen een lage prijs en sommige zijn zelfs gratis. Front Row is ook niet aanwezig in Lion, dus om hier nu je geld aan uit te geven…

Bijdrager
    Sascha

3. It comes installed on every Mac.
    No need to search the web for additional components, or software updates. Front Row updates are included with standard OSX updates from Apple.

Niet met OS X 10.7 Lion.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Macosxachist
    Meh1965 op 04 maart 2011

Maar dat is wel een welkome aanvulling op Frontrow lijkt me

Boerenbedrog: het enige wat MiRow voor die andere mediaformaten doet, is Perian installeren.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap hem ook niet helemaal.

Het is een heleboel onzin-blabla over dingen die iedereen dagelijks al standaard met zijn Mac doet.
    En wat je helemaal niet via Frontrow wilt doen; zoals het bekijken wat voor weer het wordt. Wauw!

Ik heb even een test gedaan; alles wat ik in de map films kieper wordt gewoon afgespeeld door Frontrow.
    Daar heb je die hack van 24,95 niet voor nodig.

Bijdrager
    kogel

frontrow speelt ook prima video_ts af. Volgens mij ongeveer alleen MKV niet

Moderator
    unSOUND

Ook MKV bestanden kun je in Front Row afspelen, mits je Perian geïnstalleerd hebt. En die is gratis.

( Kleine persoonlijke opmerking van mijn kant is wel dat Perian zich met meer coderingen bemoeit dan alleen MKV. Ook H.264 wprdt door Perian gedecodeerd, terwijl andere codecs dat beter doen. Ik gebruik Perian dus ook alleen om MKV bestanden te openen en op te slaan als MOV of MP4, tijdens het gebruik van QuickTime of FrontRow staat Perian bij mij uit… )

Bijdrager
    KarelWillem

Kort en goed; MiRow is het geld absoluut niet waard.

Moderator
    unSOUND

Juistem.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.