5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    schepens

mio digi walker syncroniseren met ma

hallo,

hoe kan ik mijn mio digi walker (pocket pc)syncroniseren met mac ? lukt me niet met isync.

Bijdrager
    georg88
    ”schepens”

hallo,

hoe kan ik mijn mio digi walker (pocket pc)syncroniseren met mac ? lukt me niet met isync.

Dat gaat voor beiden dus een uitdaging worden;-)
    Zelf ook sedert vrijdag in het bezit van een Mio 168 GPS.
    Ik denk dat het op termijn wel gaat lukken, maar vooralsnog is het nog even experimenteren;-)

Bijdrager
    KarelWillem

A: Misssing Sync

B: Virtual PC

Beide methodes worden door mij gebruikt. Missing Sync voor het syncen met de Mac en het installeren van files. Virtual PC voor de installatie van TomTom en de landkaarten.

Bijdrager
    georg88

KarelWillem, ik maak ook gebruik van VPC voor het installeren van TomTom, Landkaarten, POI, Voices etc.
    Maar missing sync krijg ik met de mio 168 niet aan de praat. Ik gebruik een officiele licentie van missing sync;-)
    Waar zit de truuk zou ik willen vragen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb geen idee waar de truuk zit. Ik heb ook een officiële licentie van Missing Sync i.c.m. de Yakumo 300 (= Mio 168) en een vriend van mij heeft hetzelfde setje met de Mio. Al meerdere malen geïnstalleerd door computer-wissels. En altijd keurig werkend.

Ik kan je daar dus niet mee verder helpen.
    Heb je toevallig eerder een ander synchronisatie-pakket geïnstalleerd gehad?
    Hoe heet dat ook al weer? PocketMac of zo?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.